Så er vores nye webshop med hundefoder så godt som klar. Der mangler lidt finjustering og en masse gode artikler, som kan hjælpe hundeejerne med at vælge det helt rigtige hundefoder, men dem skal vi nok få på snart.
På webshoppen forhandler vi kun højkvalitets foderprodukter til hunde - ikke noget billigt supermarkedfoder som sikkert er fyldt med dioxin og tager livet af hundene.
Sitet er i øvrigt designet af Simon Dyngby som helt klart kan anbefales til både Dandomain shops og andre webdesign opgaver.
Jeg modtager gerne kommentarer til sitets opbygning mv. og hvis nogen gider at teste i de lidt mere sjældne browsere . jeg har kun adgang til IE ig FF selv.
Jeg synes desuden, det er superskønt, at fragtpriserne er så synlige - det kan irritere mig grænseløst, når de ikke er.
Hvis man må komme med et forslag, vil jeg foreslå, at I laver en seperat kategori til udstyr (her tænker jeg på madskålene) - synes det er synd, at de smarte skåle er gemt væk under "Godbidder og snacks".
Blot lidt input (som I måske nok er klar over):
Der er ikke noget indhold under "Storkøb/samkøb"
"Fragt" og "FAQ" linksene i højre side virker ikke.
Til sidst vil jeg bare sige tillykke med den flotte side - og held og lykke med det
Jeg synes siden ser rigtig fin ud. Jeg ved ikke om det er min skærm, men logoet/billederne i toppen ser lidt grumset ud (små pixel-fejl ligner det). Også kan man ikke klikke videre under "hundefoder til en bestemt hunderace" - men det ved i sikkert godt.
Men for det meste ser det godt ud. Held og lykke med det.
@Mikael: God ide med en kontaktformular for dem på browsere uden en mail klient. Selv hader jeg formularerne og skriver altid kun til shops hvis de har et mailto: link.
Jeg glemte forresten lige at lave en hyperlænke til webdesignerens hjemmeside, så andre kan få lige så professionel assistance som os, hvis der er behov for noget hjælp til design.