| hejsa alle aminoèr , jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted jeg skriver dette spørgsmål , jeg står og er ved at købe en fiskeri-hjemmeside, og er lidt i tvivl om hvor meget jeg må betale for sådan en side , det er ikke en hjemmeside der har noget med salg eller iværksætteri at gøre , men blot en alm hjemmeside der omhandler fiskeri i mit lokal-område , og da jeg ved at der er en del herinde der arbejder og har styr på hjemmeside opbygning osv, tænke jeg at jeg kunne få lidt hjælp herinde hjemmesiden er her http://www.kystfiskerihorsens.dk ud over forsiden som man logger ind på, er der et forum som i kan se , med ca 120 tilmeldte og ca 15-20 faste bruger der er inde på siden hver dag . hjemmesiden er lavet af en amatør/privat-person , så det er ikke noget, der har været en professionel web-designer indenover . sælgeren af hjemmesiden vil ha 3000kr for siden , håber på der er en venlig sjæl herinde der lige gider bruge 5-10min på at kigge hjemmesiden igennem og komme med deres bud/vudering på hvad jeg max må betale for denne side eller evt andre kommentar 
 på forhånd tak mvh kenneth | 
Jeg synes det er en hel fair pris, hvis du gerne vil være fri for at skulle starte op fra bunden selv.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger