Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics Goals driller mig skisme...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Synes selv jeg kan finde nogenlunde rundt i Google Analytics, men det her driller mig altså.

Prøv at se på nedenstående billede. Er der een der kan fortælle mig hvorfor jeg ser to 20% conversion (mener at den siger et andet sted at der har været to salg), men at den grafiske "funnel" siger at der har været 0 conversions?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:52

følger lige med her :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:10

Bump... 

Jeg ved der sidder et par Google Analytics hajer der ude Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:37

Nu viser du os jo kun en kvart patient og så kan det være svært at stille diagnosen, men jeg vover alligevel at komme med et bud.

Du har sikkert lavet konverteringer, men de er bare ikke gået forbi den side, du har sat til at være "salesletter". Du har sikkert skrevet hmtl i stedet for html eller sådan en lille dum fejl. Kan det være det?

Bedste hilsner

Morten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:42

Jeg har sat "salesletter" til at være et tvungent step, så det burde ikke tælle hvis de ikke tog "salesletter" med.

Dette er gjort fordi min ebog ikke er beskyttet på nogen måde og jeg ikke vil have at det talte som et salg hvis en lidt for god googler fandt min download side (den burde være fjernet og sat til no-index, men man ved jo aldrig :)).

Så jeg tror ikke det er det der er problemet

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo det er netop dét, der er problemet. De skal via "salesletter" for at det tæller i din kanal. De, der ikke kom via salesletter tæller med i din konvertering, men ikke i din kanal Wink

Bedste hilsner

Morten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:21

Oki, tak.

Jeg troede kun at målet blev talt med såfremt alle "required" steps blev overholdt, men så'n er det åbenbart ikke helt :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)