Hej Jeg er ved at prøve annoncering på Facebook af og er i gang med at optimere min første kampagne.
Jeg vil gerne split-teste mine annoncer og oplever (som formentlig alle andre?) at der hurtigt er 2 annoncer der skiller sig ud og får alle visningerne. Derved får de resterende annoncer ikke tilstrækkeligt med visninger til at jeg kan vurdere om de skal skrottes.
Min løsning var derfor at tage de to succesfulde annoncer og sætte dem på pause i den første kampagne, mens jeg opretter nye (ens) annoncer i en ny kampagne med samme klikbud og målretning. Men jeg kom til at tænke på, om den nye kampagne nu konkurrerer med min første kampagne. Hvad siger I til det? Ved en lille målgruppe er det vel ikke helt skørt at antage at man har to kampagner der slås om den samme opmærksomhed, eller hvad?
Er der en anden elegant måde at håndtere problemet med for få visninger af "langsomt startende" annoncer?
|
Konkurrerer egne Facebook kampagner med hinanden?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)