Jeg har tid, lyst og masser af energi til at skrive artikler, blogs, anmeldelser mv, for flere sites. Jeg ved ikke noget om at lave websites, og administrere det. Men jeg kan skrive, og vil lave partnerskab med den der har et velbesøgt site i forvejen. Muligheden er også at starte et ny hjemmeside-men det kan vi lige maile om.
Skriv en PM, så kan vi se om vi kan finde ud af et samarbejde.
du skal være velkommen til at smide en mail til mig med lidt mere informationer om dig på morten@smsz.dk . Jeg driver affiliate sites og et kæmpe nyhedsbrev..
Tak for din indsats på mobilus.dk Din nye artikel om Nokia N8 er udgivet!
Samtidig vil jeg opfodre alle aminoer igen til at registrere på hjemmesiden og udgive artikler om smartphones, mobiltelefoner, bærbar, mobilt internet og alt andet, der omhandler mobil teknologi. I kan opnå mindst to fordeler med at deltage aktivt på mobilus.dk: I kan lave links til jeres websider, der handler om mobil, og I kan tjene penge med jeres AdSense konto. Prøv den nu, det er GRATIS!
Jeg har forsøgt at tilmelde mig, men jeg har ikke modtaget nogen mail? Håber den komme, så jeg kan skrive lidt. Tjek også Mobilliv.nu ud. Jeg skriver dagligt om mobilnyheder mv.
Mvh.
Søren
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Mange tak for din tilmelding! Det lyder lidt mærkeligt, du ikke har modtaget e-mail med aktiveringslink, det kan godt være, du har for strenge spamfiltrer. Jeg har aktiveret dig manuelt, så du kan begynde at skrive artikler og/eller deltage i forum.