Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm website ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Hej,

Jeg er ikke sååå vild med farverne, men resten ser faktisk ganske pæn og overskuelig ud, synes jeg. Det med farven kommer jo også an på smag og behag.

Fra CPH
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:35

Synes det ser ganske fornuftigt ud, eneste hurtige kommentar er dog at din skygge på feature+menu fonten gør den lidt "blurry" utydelig. :)

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:41

Jeg kan faktisk godt lide siden. Det eneste som jeg ikke synes om, at du blander engelsk og dansk sammen. Hold dig til dansk :)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

Titlen ville jeg forbedre laver længere og mere søgbar fjerne e før rekruttering for erekruttering er der ikke mange der søger på google , jeg ville lave en titlen sigende om mit produkt og gerne alle 67 tegn , jeg mener denne her titlen <title> eCandidate - eRekruttering

Ikke det vilde tekst på siden , nu er det jo nyt behov i prøver at afdække med et nyt produkt , derved skal i frem i skoene forklare hvorfor det er godt , hvad spares af tid og penge

Markedsføring blogge og atter blogge og få en masse links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:48

Feedback:

Jeg kan faktisk godt lide siden. Det eneste som jeg ikke synes om, at du blander engelsk og dansk sammen. Hold dig til dansk :)

Det har du ret i. Den er oversat fra engelsk og jeg mangler stadigvæk at få oversat enkelte ikoner/tekster. Men tak for feedback.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:53

jeg er enig. Der er noget med dit farvevalg som ikke virker så professionelt. Men nemt at finde rundt på siden Smile

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:04

Hej

Pæn side. Der kunne godt være en lille video (det sælger), om hvordan det hele fungere og hvilke problemer eCandiate løser og hvorfor man skal vælge eCandiate frem for andre.

De bedste hilsner
Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)