Hejsa Jeg er i gang med at starte virksomhed op, hvor vi bl.a. tilbyder photoshoot til vores kunder hvis de ønsker det. Jeg laver film til daglig men leder efter et fotokursus der handler om lysopsætning, stil, udstyr mv. da vi skal lave fotostudie i vores nye lokale, så folk bare kan komme forbi og få taget billeder. Er der nogen som kender et sted hvor der bliver afviklet kursus (sjælland) i den nærmeste fremtid? Eller er du måske selv en dygtig fotograf, som dagligt lever af det og som kunne tænke sig at lære fra sig i et par dage? Har du noget du kan byde ind med og som er til at betale? Skriv :-) Mvh Maja |
Hej Maja,
Jag kan helt sikkert godt hjælpe dig.
Jeg er i forvejen i gang med 2 rådgivningsforløb i forbendelse med produktfotografering. I den forbindelse har jeg brugt en del tid på at finde løsninger med godt udstyr i den billigere ende.
Jeg har i mit normale job i en udviklingsafdeling gennem de sidste 10 år været vandt til at rådgive både kunder og kollegaer, så den erfaring kan jeg trække på.
Lad os tage en uforpligtende snak. Så kan jeg også give dig et godt bud på, hvad udstyr og rådgivning vil koste - alt afhængig af dine ønsker.
Med venlig hilsen
Carsten