Hej MVM Hvis Cykelbranchen interessere jer, så har jeg en god investeringsmulighed, alt er gennemarbejdet, og det eneste der mangler er en penge pung, der er både on and off line. omsætningen om to år kan komme op på 30 mil. det der mangler er kapital. Du kan lige sende mig en pm, hvis du har interesse.
Vh JAkub Slusarek |
1 Million haves - businessidé søges
|
2 ord - Sevdes Avis. Du kan få oplysninger om adresse til vinen gennem PB. :) |
Billigt logo - Professionelt logodesign
2 ord - What the f.... er "Sevdes Avis" og hvordan udgør det en forretningsmulighed ??? (Sorry, det var vist mere end 2 ord) MVM |
Hej MVM Jeg har et par projekter liggende i skuffen - ikke så meget pga. manglende kapital, men mere pga. mine ressourcer, der af en eller anden grund begrænser mig til at arbejde 24 timer i døgnet :) Ideerne ligger i design/brugskunst/funktion samt indenfor vinens verden - hvis du kan se dig selv beskæftige dig med disse brancher, så skriv til mig, så kan det være vi kan finde ud af noget. Og så tror jeg også du vil have lidt tilbage og snolde for i sidste ende ;) Bendtsen |
Hej Feedback ja det er cool webprojekter, især QXL kunne trænge til konkurrence, har du en særlig idé eller tilgang til dette - skriv en PB. Bedste hilsner MVM |
Hej Alene dette faktum : "...topperformet i 2 MLM-selskaber." Gør at jeg ville have mine betænkeligheder, ved at lade dig hjælpe med virksomhed, hvis du var en jeg kendte. Derudover havde andre nok selv forsøgt at etablere en forretning, hvis de havde ideen og ikke lade andre stjæle deres idé. Alene din spredning af områder du har beskæftiget gør, at den forretning med det samme er dømt til at gå ned. Hvorfor ? Fordi du med den profil udstråler, at du ikke vil kunne bevare fokus, fordi der hele tiden skal ske noget nyt. |