| 

og for resten godt nytår !!!! Vil høre nogle meninger omkring det, at få lavet SEO af firma, som også har kollegaer/konkurrenter indenfor samma branche (malerarbejde/maling). Synes I det er befordrende for kunden eller ej ??? Er der nogle særlige fordele for kunden ? Eller er disse hos SEO firmaet alene. ? Hvis et SEO firma kører SEO arbejde for flere indenfor samme branche, er dette uetisk eller bare god forretning, der kan måske opnås stordriftfordele m.m. ? Eller er man som SEO virksomhed i stand til at kunne service den enkelte kunde, selvom man har flere indenfor samme branche og måske med vægt på samme søgeord/sætninger/fraser m.m. Vil være glad for at høre jeres mening. På forhånd tak. Venlig hilsen Ib Abildgaard Råd & Mal 

| 
Vi vil ikke lave seo for to direkte konkurrenter. - og dog
som tænkt eksempel vi jeg godt kunne sove med god smag i munden, hvis jeg stod for den online markedsføring for 3 af Århus 25 tandlæger. Men ikke for 3 af Middelfarts 5 tandlæger.
Som mediebureau er det selvfølgelig en fordel for os at kende branchen p.g.a. andre kunder. Som igen, tænkt eksempel ville det være fint at have en tandlæge som kunde i hver by. Det ville være en fordel for både kunde og seo firma. ( men nok ikke så stor, det gør den afgørende forskel )
Men at markedsføre/lave seo for to nice webshops på samme marked, vil jeg ikke gøre.
Det ville der jo ikke være nogen sport i for mig.
-Carsten

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Hej
Hej  

SEO er for mig en meget diffus ydelse, hvor jeg også ser en branche, der klart mangler nogle etiske, moralske og juridiske regler intern i branchen.
SEO er for mig en meget diffus ydelse, hvor jeg også ser en branche, der klart mangler nogle etiske, moralske og juridiske regler intern i branchen. 

Opret bruger
Opret bruger