Det er meget muligt, at du synes det er forkasteligt at lave sensations-overskrifter, men det er nu engang sådan man får læsere. Det er ligesom når Her & Nu skriver: "Remee stukket med kniv" Når man så læser artiklen viser det sig, at det var noget der skete for 25 år siden i folkeskolen. Personligt synes jeg også det er lettere irriterende - men hvis man ikke kan lide det - så må man jo bare lade være med at læse overskrifter. Og nej, min diskussion gik ikke på overskriften - den gik på overskriften KOMBINERET med resten af indlægget. Det er derfor jeg flere gange har sagt, at hvis du læser hele indlægget, så er der ingen steder, hvor han taler om nemme penge - eller om, at MLM er bedre eller nemmere end andre brancher. Så det vi er nået frem til er følgende: DU synes det er forkasteligt at lave sådanne overskrifter. JEG synes det er OK, hvis man forklarer sig ordentligt efterfølgende. Og længere når vi vist ikke i den diskussion.
|
Brian Nielsen:Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort.
Var det ik lige her, at hele tråden gik af sporet? Hold da op nogle påstande, som der kommes med hehe
Bliv gratis medlem