Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst centreret i IE og Firefox

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et problem som jeg håber, der er en som kan hjælpe med. På min blog har jeg problemer med, at når man anvender IE og Firefox, så centreres al tekst til midten. Til daglig bruger jeg Chrome, hvor siden fungerer fint.

Jeg har været inde og kigge i min CSS-fil, men kan ikke rigtig finde noget sted, hvor jeg kan afhjælpe problemet. Er der nogen som kan se noget, jeg ikke kan?

Mvh.

Anders Helbo Sørensen

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:29

Hej Anders,

Jeg oplever ikke det du nævner overhovedet, og ved mig ser det ganske normalt ud i alle de ovennævnte browsere. Er du sikker på, at du har den nyeste version? :)

Går ud fra at det er A-Helbo.dk vi snakker om i hvertfald.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:32

Daniel Lomholt:

Hej Anders,

Jeg oplever ikke det du nævner overhovedet, og ved mig ser det ganske normalt ud i alle de ovennævnte browsere. Er du sikker på, at du har den nyeste version? :)

Går ud fra at det er A-Helbo.dk vi snakker om i hvertfald.

Det er altså bare for underligt. På min stationære vises det hele centreret, men på min laptop vises det korrekt. Begge er udstyret med Windows 7 og IE 8.0 og Firefox. Nå, men jeg må lige kigge på noget der tror jeg. ;D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:34

Ja, det må du nok sige :-)

Kan være temaet der ikke er kodet helt godt. Er det hele forsiden der bliver centreret, eller på det enkelte indlæg? Kan du evt. sende et screenshot, så kan jeg se om jeg kan finde frem til noget :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)