Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fastsætter jeg en pris????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allsammen, jeg har virkelig brug for jeres hjælp!!!!

jeg driver et telemarketingsbureau på filipinerne og det kører udmærket trods visse bump på vejen.... men jeg ligger i forhandlinger med et stor virksomhed ang mødebooking....

de er et af danmarks største på facility området og vil have os til at booke møder til virksomheder med over 200 ansatte og vi skal booke møder med den økonomi ansvarlige, vi åbner døren for nogle store salg men jeg vil egentlig gerne vide hvad i vil fastsætte et sådan møde til??????

Håber at høre fra jer....

 

Mvh Mark Wilken

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersögt hvad dine konkurenter tager for ydelesen?

Du ska regne ud vor meget det koster for dig.

Feks hvor mange opkald der ska til inden aftalen er i hus.

evt køb af adressemateriale.

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et par fremgangsmåder:

 

1 Du kan regne baglæns - Hvor mange penge skal dine phonere hive hjem før du er tilfreds med opgaven. Lad os sige en phoner skal booke møder for 40.000, så kigger vi på hvad der er realistisk. Lad os sige 1-2 møder om dagen. Altså er prisen (før det er rentabelt for dig) 40.000 /1,5 = 2600.

2 Hvad er kundens gevinst? Lad os sige de gennemsnitligt tjener 18.000 på hver kunde de lukker som følge af jeres mødebooking. Og lad os sige de kan lukke en handel på 20% af møderne. Du vil have ca. 40% af første salg altså 18.000/100 * 40 = 7200 og de skal bruge 5 møder for at nå dette mål: 7200/5 = 1440 per møde. Og så får de også en god kontakt til 4 andre potentielle kunder

 

Den sidste måde er rimelig let at forklare kunden, og får dig viklet lidt mere ind i deres forventninger og forretningsmodel.

Da jeg kørte telemarketing, tog vi kontrakten op til forhandling efter 3 måneder og fik den passet til. Det var fast praksis.

 

Håber det kan give inspiration :)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)