Jeg mangler et plugin som kan tracke brugere som er logget ind på mit Wordpress site. Jeg skal bruge oplysninger om hvilke sider/poster de har læst og hvor længe de har været på. Findes et sådant plugin?
Hej Finn!
Det du søger, vil jeg muligvis kunne lave for dig. Jeg er datalogistuderende, og har den seneste tid udviklet flere Wordpress-plugins.
Du er velkommen til at sende en pb eller mail (lars@ldronline.dk) med en detaljeret beskrivelse og eventuelt budget, så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget :)
Mvh
Lars
(ps hvis formatteringen af indlægget er dårligt, skyldes det at jeg pt skriver fra min iPhone, hvilket Amino ikke er så glad for)
Jeg mangler et plugin som kan tracke brugere som er logget ind på mit Wordpress site. Jeg skal bruge oplysninger om hvilke sider/poster de har læst og hvor længe de har været på. Findes et sådant plugin?
Har ledt og ledt...
På forhånd tak
/Finn
Det er godt nok ikke helt, hvad du efterspørger. Men ville der ikke være ræson i at foretage analysen med Google Analytics og så kører med custom variables til brugere, der logger ind -- eller avancerede segmenter?