Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Python/django udvikler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en Python/django udvikler til fuldtids/deltidsansættelse? Kender du/i nogen?

Bedste hilsner,

Andreas Cleve

acl@ovivo.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:09

Hej Andreas,

Jeg ved ikke om du allerede har været der forbi men et godt sted at starte kunne være her:

http://djangopeople.net/dk/

En del arbejder allerede fast et sted eller med noget andet end python, men som regel kan man være heldig at finde en der enten har tid på freelance niveau, eller som arbejder i en virksomhed med noget andet end python/django og derfor gerne vil arbejde med det på fuld tid. :-)

Godt at se at der sker lidt på jobfronten i dk inden for django/python :-)

Hvis du har brug for bureauarbejde (ikke ansættele) så ved jeg at konstellation.dk har nogen ganske habile python/django-folk ansat.

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 14:16

Hej Oscar

Tak for dit svar:-)

Har skam været rundt på djangopeople, og fandt et par stykker som så ud til at være interessante. Du kender ikke nogen som står og mangler noget Django at rive i? :-)

BH Andreas

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:25

Hej Andreas,

Desværre ikke rigtig. Vi er selv i øjeblikket booket fuldt op med projekter de næste 3-4 måneder og der er vist p.t. ganske godt gang i business rundt omkring hos dem i vores netværk, så har ikke lige en jeg kan hive op af lommen.

Men jeg håber du finder en. Vi trænger til noget mere Django/Python arbejde og nogen flere løsninger baseret på det i Danmark, så virksomhederne ikke er så bange for at kaste sig over det når man foreslår dem at bruge det i stedet for .NET eller Java, fordi de aldrig har hørt om det. :-)

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 14:33

Okay, men tak for hjælpen i hvert fald!

Det er dog godt at høre, at der er gang i den hos jer og andre i Djangp/Python verdenen! Det i sig selv bør da være aktiv bevisførelse på Django/Python's kapacitet.

- Der er helt klart et Java/.NET paradigme i DK som skal brydes med! Mere aktivitet kunne forhåbentligvis også betyde, at endnu flere udviklere kaster sig ud i Django/Python verdenen til vores fordel/glæde..

Ville i hvert fald gerne have nogle flere ansøgere;-)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:49

Så lidt da.

Ja det kunne være rart hvis ikke man altid stødte hovedet mod en .NET/Java mur, men ok så må man jo bare lave sine projekter selv. ;-)

Ubivox systemet er BTW bygget i Django og vi er da også i gang med et større Django projekt til en svensk ekstern kunde for tiden, så det er heldigvis ikke kun små "fritids" projekter der bygges i det længere.

Jeg har smidt et link til tråden her rundt i netværket og håber så om ikke andet du finder nogen til at bide på :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)