Jeg søger en ung m/k der kunne tænke sig at lave et site til unge. Det skal indeholde alt hvad unge har brug for, alt lige fra oplysninger om skat, su, job, uddannelse mv.
Kunne du tænke dig at skrive indholdet, så sørger jeg for websitet, og får det optimeret så det kan findes i google. Jeg har ideer og forslag til hvad sitet skal indeholde, jeg mangler bare dig til at skrive det.
Vi deler alle indtægter der måtte komme via affiliate og adsense.
Jeg søger en ung m/k der kunne tænke sig at lave et site til unge. Det skal indeholde alt hvad unge har brug for, alt lige fra oplysninger om skat, su, job, uddannelse mv.
Kunne du tænke dig at skrive indholdet, så sørger jeg for websitet, og får det optimeret så det kan findes i google. Jeg har ideer og forslag til hvad sitet skal indeholde, jeg mangler bare dig til at skrive det.
Vi deler alle indtægter der måtte komme via affiliate og adsense.
Fordi at skrive ikke lige er mig, jeg vil hellere lave siden, og optimere den til google.
Så måske kunne jeg finde en der hellere vil skrive, end at lave siden, og optimere den ;-)
Oki det lyder som en fed idé har nogen venner som kører noget al det som du vil laver http://www.thelove.dk/ og den er lavet af unge også. Jeg selv kører et forum for singler, men jeg vil godt hører lidt mere om dig og hvad du har af idér med den hjemmeside du vil laver inde jeg hoppe med på din vogn