Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Site for unge af unge, vil du skrive indhold?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en ung m/k der kunne tænke sig at lave et site til unge. Det skal indeholde alt hvad unge har brug for, alt lige fra oplysninger om skat, su, job, uddannelse mv.

Kunne du tænke dig at skrive indholdet, så sørger jeg for websitet, og får det optimeret så det kan findes i google. Jeg har ideer og forslag til hvad sitet skal indeholde, jeg mangler bare dig til at skrive det.

Vi deler alle indtægter der måtte komme via affiliate og adsense.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:59

unge-til-unge:

Jeg søger en ung m/k der kunne tænke sig at lave et site til unge. Det skal indeholde alt hvad unge har brug for, alt lige fra oplysninger om skat, su, job, uddannelse mv.

Kunne du tænke dig at skrive indholdet, så sørger jeg for websitet, og får det optimeret så det kan findes i google. Jeg har ideer og forslag til hvad sitet skal indeholde, jeg mangler bare dig til at skrive det.

Vi deler alle indtægter der måtte komme via affiliate og adsense.

Hvorfor mangler du en til og skrive ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:20

Fordi at skrive ikke lige er mig, jeg vil hellere lave siden, og optimere den til google.

Så måske kunne jeg finde en der hellere vil skrive, end at lave siden, og optimere den ;-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 12:23

Hvis du ønsker at købe betalingsydelser, så kan Artikelfidusen hjælpe dig. Så behøver du ikke at røre en finger, når der skal skrives indhold.

Det kan nok først blive aktuelt, hvis du ikke kan finde en partner og ikke har lyst til at skrive selv.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:24

unge-til-unge:

Fordi at skrive ikke lige er mig, jeg vil hellere lave siden, og optimere den til google.

Så måske kunne jeg finde en der hellere vil skrive, end at lave siden, og optimere den ;-)

Oki det lyder som en fed idé har nogen venner som kører noget al det som du vil laver http://www.thelove.dk/ og den er lavet af unge også. Jeg selv kører et forum for singler, men jeg vil godt hører lidt mere om dig og hvad du har af idér med den hjemmeside du vil laver inde jeg hoppe med på din vogn

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:25

Har sendt PM

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:46

Jeg kunne ogdå godt tænke mig at høre mere om din ide og hvilken type samarbejde du søger - partner, ansat eller frivillig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)