Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringer til en webshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med de indledende øvelser til at starte en webshop, der skal forhandle it-udstyr (har hørt der ikke er andre der gør den slags :-). I den forbindelse tænker jeg selvfølgelig på hvad der skal bruges af forsikringer? Jeg skal ikke køre med eget lager (i starten).

Skal jeg bruge en form for ansvarsforsikring eller noget helt andet?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:25

Hej ProSupport

Baseret på det du skriver, så behøves du ikke umiddelbart nogen forsikringer til at starte med

Når og hvis du får en ansat skal du have en erhvervsansvar og arbejdsskadeforsikring og hvis du får lager skal du have en erhvervsløsøreforsikring

Du bør endvidere også have en erhvervsansvar, hvis du kommer ud til kunder eller hvis kunder kommer hjem til dig, men det lyder ikke som tilfældet

Held og lykke med projektet

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43

Tak for det fine svar.

Lad os antage at jeg sælger en server, der pga. en konstruktionsfejl, bryder i brand og hele kundens severrum går op i flammer. Hvem har ansvaret for det?

Eller vi kan antage at jeg har konfigureret serveren og begået en fejl, der fremkalder samme scenarie. Nu er det jo min skyld at serveren bryder i brand. Hva' så :-)

Ved godt at det er worst case scenarios, men sådan skal man vist tænke når man snakker forsikringer :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:44

Hej Prosupport

Jeg vil helst ikke ind i for meget rådgivning her, men til begge spørgsmål er det normalt dit selskabs produktansvarsforsikring

Jeg vil dog anbefale at du meget nøje beskriver forskellige senarier, når du skal tegne denne forsikring

Worst case - er nemlig som du selv skriver det man altid skal tage udgangspunkt i - specielt i relation til forsikringer :0)

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)