Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logistikpartner søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

så lykkedes det endelig at finde en Webshop jeg kan overtage, inkl. varelager. Nu står jeg og mangler et lagerhotel el.lign. der også pakker og sender, helst i Syd-/Midtdanmark.

Nogen der har et bud, erfaringer og eller anbefalinger.  Håber at nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

Torsten

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 00:26
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:19
Hvad med Flensburg - kunne det evt have interesse??
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 11:18

Hej Vigtoft

Tillykke med den nye shop. Her hvor jeg er har vi professionelt lagerhotel og logistik. Det ligger dog i Nordjylland, men vi har kunder fra hele landet, små som store, og alle meget tilfredse.

/Jens

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:43

Hej Torsten

Jeg ved at Eurostar25 er under konkurs, og derfor ikke kan hjælpe jer sådan lige med det samme. Men jeg arbejder for en virksomhed som muligvis kan tilbyde sådanne løsninger til dig.

Du skal derfor være velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre mere. Vi er placeret i Vejle og har stor viden inden for lagerhotel/håndtering og afsending af forskellige varer.

Med venlig hilsen

Niels

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:49

Hej Torsten ,

Jeg vil gerne i dialog med dig om lager og distribution fra vores lager i Midtjylland,  vi har rigtig god erfaring med pluk, pak og distribution for både webshops og andre kunder som vi har betjent siden 1995,  du kan evt sende mig en mail på lars@lm-lagerhotel.dk   og du er naturligvis velkommen til at kigge vores hjemmeside og komme og hilse på os "live"   ;-)

M v h

Lars Monberg

LM-Lagerhotel A/S 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:23

Hej Torsten

Jeg tror godt at jeg kan hjælpedig med din opgave. Du skal være velkommen til at tage kontakt til mig niels.lundgaard@hotmailcom eller nls@coldstar.dk

Med venlig hilsen

Niels Lundgaard-Svenstrup

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:13

Hej Torsten

Det kan vi hjælpe med!!

Vi har mange E-shops hos os, og eksperederer alle dag-til-dag. Vi residerer I Horsens, og har samarbejde med alle de førerende pakkedistributører.

Vi har håndteret lager/logistik siden 1995, og fra 2003 i stigende mængder håndteret E-shop lager.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig på nedenstående!

Med venlig hilsen / Best regards,

Rune Krogh

BSL

E-mail:

runek@bsl.dk

Tel:

+45 88 27 14 00

Fax:

+45 88 27 14 14

Direct:

+45 88 27 14 07

Mobile:

+45 21 63 92 30

Homepage:

www.seatainers.dk

Member of the Nordic Association of Freight Forwarders. All services rendered are subject to the General Conditions of the Nordic Association of Freight Forwarders (NSAB 2000). Under these conditions our liability for loss of, deterioration of or damage to goods is limited to SDR 8.33 per kg and our liability for delay is limited to the amount of the freight, but not exceeding SDR 50,000 per order. In connection with storage, the freight forwarder’s total liability for damage is limited to SDR 500,000 for any incident of damage occurred (clause 27). Special attention is directed to the stipulations that claims against the freight forwarder are statute-barred after one year (clause 30) and the lien on goods (clause 14) applies to both current and previous claims. Claims for the freight etc. must be honored regardless to the terms of delivery under the contract of sale or freight agreement (clause 10).

...member of Seatainers Group

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)