Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

android-programmør eller investor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en glimrende ide til android-app.

Jeg er godt nok selv programmør, men er totalt nybegynder indenfor apps, og vil derfor gerne i kontakt med enten en programmør som har erfaring indenfor android/iphone, og som er villig til at investere sin tid til gengæld for en procentdel af avancen - aftales individuelt.

Jeg har undersøgt om en app. indenfor min ide findes i forvejen, hvilket der ikke gør. (så vidt jeg har kunnet søge)

Jeg er overbevist om at der vil være god efterspørgsel på programmet når det først er kendt.

Kunne tænke mig at det skulle være gratis og reklamefinasieret, og som en betalingsapp. med ekstra funktioner.

Jeg er klar over at disse "jobopslag" ikke står i høj kurs hos udviklerne, men jeg har desværre ikke midler til at betale for at få det lavet.

Alternativt kunne du også være en pengemand, som er interesseret i at udvikle en god idé, i så tilfælde er jeg også meget interesseret i at du kontakter mig.

I sin simple form, er app. udviklingen ikke så omfangsrig, men for at fastholde og udvide kundekredsen vil det jo være gavnligt at bygge mere og mere på efterhånden. Så derfor vil det være mest fordelagtigt hvis du er af en vedholdende type, som gerne vil videreudvikle og perfektionere din fremtidige "guldkalv"

Jeg tør ikke at angive timetal præcist, men hvis det havde været til web, ville jeg nok have kunnet lave version 1 på 10-15 timer.

Applikationen kan bruges worldwide, og derfor er der jo også et godt potentiale.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:29

Hej SEO-mand.

Det lyder interessant. Vi er et firma som netop lever af at udvikle og producere apps til kunder.

Du skriver ikke så meget om hvordan du vil sælge appen, men du kan sende en PB til os, så kan vi gå videre derfra. 

Mvh

MCS-10

Gratis mobil marketsføring www.mocansa.com  - Rabat hvor du går!

Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:20

Hej MCS-10

Jeg har allerede i går fået kontakt med en kompetent udvikler, som faktisk allerede er godt i gang med test og research, så det er gået hurtigt.

Det er en udvikler som i forvejen har udviklet award-winning apps. til Android, så jeg er utrolig heldig at have ramt lige ned i guldåren.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:40

Hej Seo-manden

Super, Held og lykke med projektet, og husk vi er altid lige om hjørnet hvis du skulle har et spørgsmål.

Gratis mobil marketsføring www.mocansa.com  - Rabat hvor du går!

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:40

SEO-manden:

Hej MCS-10

Jeg har allerede i går fået kontakt med en kompetent udvikler, som faktisk allerede er godt i gang med test og research, så det er gået hurtigt.

Det er en udvikler som i forvejen har udviklet award-winning apps. til Android, så jeg er utrolig heldig at have ramt lige ned i guldåren.

Kunne du sende mig detalje info til denne udvikler da vi står overfor lignende ønsker, send glædeligt en PB.

På forhånd tak!

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)