Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide og at sælge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg ejer domænet kontaktbog.Dk hvilket degulesider og krak vil købe ellers har jeg et projekt i sammen arbejde med et statslig organisation om at lave noget for 200.ooo mennesker hvor de garantere så mange bruger også vil de ikke have domænet men vil have mig til at drive den selv pga min faglig baggrund som programmør. Hvad kan jeg tjene på 200000 mennesker ved at de er bruger hos mig?
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:51

er det 200.000 om dagen, ugen, måneden eller om året eller hvad?

og du vil gerne sælge til degulesider og krak, men du skal stadigvæk drive den selv eller hvad?

og så er du interesseret i at vide hvor meget du kan tjene på 200.000 mennesker?

men indtjeningen kommer jo helt an på hvad det er der sker på siden.. skal brugerne betale for at være på siden, eller vil du drive penge ind via reklamer, eller hvad vil du?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 20:54
Brugerne skal være gratis medlemmer og ja de vil nok logge på dagligt eller hver anden dag.
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:59

Okay. så du mener alle 200.000 vil logge på siden hver dag, eller hver anden dag? eller hvad?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 21:02
Sjoegaard ja, de er næsten forpligtet til og at gøre det. Og brugerne får besked gennem den statslig organisation.
Tilmeldt 2. Nov 10
Skrevet kl. 21:04
Med hensyn til deres brugernavn og kode.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:10

Såfremt en statslig organisation beder dig om at hoste en webside for dem, som giver adgang for 200.000 mennesker til at anvende deres services, så kan du formentligt intet tjene ud over hvad organisationen selv betaler dig. De vil aldrig tillade at du kører reklamer i hovedet på brugerne. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:30

Kan du fortælle lidt om projektet, for jeg kan da ikke være den eneste, der synes det lyder lidt specielt.

Mvh

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)