Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysioterapeut, kostvejleder m.fl.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Vi leder efter samarbejdspartnere indenfor sunhed (fysioterapeuter, kostvejledere osv) til et projekt om at lave en fuld-pakke af medarbejdertilbud til virksomheder. Vi har allerede en kontakt til en fitness-kæde der går med med en rabatordning, og vi leverer selv coaching og terapi.

Er der nogen af jer der kunne være interesserede eller kender nogen der kender nogen?

Send en mail eller en PM

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:00
I hvilken del af landet er I placeret?
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 16:12
Vi holder selv til i København, men vil faktisk gerne lave samarbejder i hele landet.
Vi ligger MEGET vægt på kvalitet indenfor vores eget felt, så derfor bruger vi vores eget netværk til at finde de terapeuter og coaches vi ønsker.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:23
Jeg kan formidle kontakten til dem der er bag www.alun.dk ... kunne det være interresant?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 00:40
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 12:50
Tak til alle som har skrevet og mailet og sendt PMs. Der er kommet en del og vi har ikke nået at vende tilbage endnu, men det gør vi over weekenden. Generelt kan jeg sige vi stadig godt kunne bruge at høre fra massører og wellness steder - nogen der kender nogen derude på de områder?
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 15:21
Hej Kristian

Vi har fundet en kostvejleder til vores projekt, men tak for linket til alun.dk - det var ret lærerigt:-)

Jeg kan forstå på min kollega Morten at i tidligere har snakket sammen om et samarbejde på din side dumpeprocent.dk Han har vist ikke fået fulgt ordentligt op på den - hvad skal der til før vi kommer videre med den?

De bedste hilsner

Louise

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:29

Hej Louise!

Jeg er bestemt interesseret og har også erfaring indenfor fysioterapi og sundhedstjek på virksomheder.

Jeg har tidligere været tilknyttet en virksomhed, der solgte sundhedsløsninger på virksomheder. Stoppede, da jeg blev tilbudt et centerlederjob i et fitnesscenter, hvor jeg er nu.

Har besluttet, at jeg igen vil være selvstændig, så er i gang med at få lavet materiale (hjemmeside mm) så jeg kan udbyde fysioterapi og kostvejledning til virksomheder og private.

Du er velkommen til at kontakte mig på Kah@rehoff.com

Bedste hilsener

Karina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)