Hej alle Vi leder efter samarbejdspartnere indenfor sunhed (fysioterapeuter, kostvejledere osv) til et projekt om at lave en fuld-pakke af medarbejdertilbud til virksomheder. Vi har allerede en kontakt til en fitness-kæde der går med med en rabatordning, og vi leverer selv coaching og terapi. Er der nogen af jer der kunne være interesserede eller kender nogen der kender nogen? Send en mail eller en PM |
Fysioterapeut, kostvejleder m.fl.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Vi holder selv til i København, men vil faktisk gerne lave samarbejder i hele landet. Vi ligger MEGET vægt på kvalitet indenfor vores eget felt, så derfor bruger vi vores eget netværk til at finde de terapeuter og coaches vi ønsker. |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Hej Kristian Vi har fundet en kostvejleder til vores projekt, men tak for linket til alun.dk - det var ret lærerigt:-) Jeg kan forstå på min kollega Morten at i tidligere har snakket sammen om et samarbejde på din side dumpeprocent.dk Han har vist ikke fået fulgt ordentligt op på den - hvad skal der til før vi kommer videre med den? De bedste hilsner Louise |
Hej Louise! Jeg er bestemt interesseret og har også erfaring indenfor fysioterapi og sundhedstjek på virksomheder. Jeg har tidligere været tilknyttet en virksomhed, der solgte sundhedsløsninger på virksomheder. Stoppede, da jeg blev tilbudt et centerlederjob i et fitnesscenter, hvor jeg er nu. Har besluttet, at jeg igen vil være selvstændig, så er i gang med at få lavet materiale (hjemmeside mm) så jeg kan udbyde fysioterapi og kostvejledning til virksomheder og private. Du er velkommen til at kontakte mig på Kah@rehoff.com Bedste hilsener Karina
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)