Hej alle,
Henrik Paaske & co. er igang igen med gamle, forældede fakturaer.
I starten af maj -15 dumpede et opkrævning ind ad brevsprækken. De vil gerne have betaling for abonn. fra 2008, og årligt indtil 2016.
Beløbet i sig selv er ikke så stort, lige knap 5000, men det er mere princippet, som rent ud sagt pisser mig af.
Især, når jeg har finder et debat som den her - de lever jo for at ødelægge andre mennesker liv.
Vi har, heldigvis, haft plads i kælderen og gemt alle papirer i de sidste ti år.
Inclusive vores erfaringer med Internet Danmark Aps.
Vi havde nogle domæne navne, som de stod for at betale til DK Hostmaster.
Da Internet Danmark ikke sørger for betalingen, sender DK Hostmaster et brev til os og spørger, om vi stadigvæk vil have vores domæner????
Vores mail, som også stod hos Internet Danmark, var simpelthen i udu, så længe, som den stod hos dem.
Der var mange andre problemer med dem, så vi endte med at opsige alt hos dem i 2008. Vi havde vores EDP-mand til at hjælpe os - vi kender jo ikke til alle de ting, som skal flyttes og omstilles.
Alle dokumenter, brevveksling - e-mails, er gemt og kan vises frem, inc. opsigelse.
Jeg har kontaktet en advokat pga. Internet Danmarks trussel om inkasso. Advokaten vejledte mig om, at gøre en indsigelse pga. forældelse.
Men Internet Danmark fastholder sit krav og trussel og af princippet vil jeg ikke give efter.
Tuxen og andre, som har været i retten med dem: Gider I sende retsgangen til mig?
For jeg synes, vores dokumentation er stærk nok til, at jeg kan gå til retten uden en advokat ved siden af,...
(Vi kan evt. drøfte sagen videre ved en god bøf
)