Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender nogen www.net-ads.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hillerød/Lyngby
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de virkelig var så dygtige, så burde de da også selv ligge nr 1 på Google når man f.eks søger på søgemaskineoptimering osv.

Intet her i livet er gratis men havde de derimod skrevet at de kunne hjælpe dig gratis og når du så det virkede skulle du betale så ville det i mine ører være meget mere troværdigt.

En anden ting er at de såsandelig også burde få lavet en ny hjemmeside, for allerede ved at kigge på den var der noget der sagde til mig at det skal man holde sig fra.

Hvis i allerede har gode placeringer i Google så er der ingen grund til at gøre det.

God weekend!

Med venlig hilsen
Lasse Chr. Petersen

www.on2net.dk

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:43

Svar til skydelimit:

Det kan godt være at du tror de fleste sælger via telefon ringer med et godt budskab, men jeg har siddet i min stol i 15 år og jeg kan fortælle dig at 8 ud af 10 har ikke noget godt at komme med de ringer jo ikke for min skyld men for deres egen alene.

Jeg kan godt forstå at mange af disse sælger bliver mødt af skepsis i den anden ende for der er virkelig meget råd i brancen, og tænk sig mange af dem bliver rent faktisk fornærmede og endda flabede hvis man afslår deres tilbud :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:54

jesperf:
Vi er blevet kontaktet af www.net-ads.dk.
som siger de vil sætte os op i toppen af Google gratis. Vist nok under den betalende sektion.
Jeg synes det lyder suspekt. Kender nogen firmaet?
Vi er en e-shop og har i forvejen særdeles gode placeringer i Google og ønsker ikke at bruge AdWords.

Jeg har altid brugt ca. kr. 3000 pr.måned på adwords, for 6 mdr. siden lod jeg Karsten brun fra 3c ads overtage min kampangne, og nu bruger jeg det samme(Kr. 3000) men har fået dobbelt så mange konverteringer.

Det kan absolut godt betale sig at bruge en proff, det betaler sig i længden.

Du kan evt. kontakte ham her kbr@3C-ADS.DK

Tilmeldt 25. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:58

Net Ads ApS er altså konkurs, og har aldrig været en fair foretning at handle Google Adwords med.......

Det er mig en gåde at kalde sig Google Aut. firma og intet ved om Google!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13

MichaelPLU:
Net Ads ApS er altså konkurs

Gider du ikke enten fortælle om dit forhold til Net Ads eller tage den lidt med ro? Du har  efterhånden spammet de første 5 (gamle) tråde, og jeg ser virkelig ikke pointen i det. Hvis de er gået konkurs, er der vel ingen grund til at advare mod dem længere.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg menes ikke jeg har nævnt at de fleste telefonsælgere ringer med et godt budskab, for det ved jeg som selvstændig godt kke er tilfældet, men jeg mener at man som fornuftig selvstændig, bør give sælgeren en chance for at komme med sit budskab, da det trods alt kan være han har noget fornuftigt at byde på.

Vi laver selv opsøgende salg igennem vores firma og jeg mener bestemt vi har et godt budskab / tilbud til de emner vi kontakter. (Vi tlbyder en gratis og uforpligtende gennemgang af igangværende AdWords kontoer,) HELT gratis, men med henblik på at få klarlagt om der er brug for en optimering / oplæring og kunden skal efterfølgende acceptere om de vil gøre brug af vores tilbud.

Jeg giver dig ret i at, der desvære er nogle/ mange tlf. sælgere der har ødelagt det for f.eks. mig, med flabede attituder og irritationer over et afslag. Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:54

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:03