Jeg er ked af at sige det, men det er beslutningstager som jer, der gør det svært for virksomheder der realt har et godt budskab. Jeg har selv arbejdet for net-ads på et tidligere tidspunkt og må tilstå at jeg har mange negative meninger omkring hvordan de håndtere deres kunder efter de har købt, men den "Gratis test kampagne" der her er tale om, er faktisk 100% real, som nævnt tidligere i denne diskussion, så tilbder net-ads deres kunder at de kan prøve deres produkt kvit og frit inden de behøver tage stilling til og det er noget de ønsker at forsætte med. Ligesom en gratis smagsprøve i irma, og så er der en procentdel der vælger at forsætte efterfølgende og en procentdel der siger fra.
Det der er problemet med net-ads er at de KUN levere 1 annoncetekst og en bunke af søgeord, det er det.. Ingen A/B test på annoncevarianterne, ingen salgssporing, kunden skal selv aktivt bede om en søgeordsrapport, på tros af at Adwords kan sættes op til at fremsende en automatisk eks. hver mandag. (For meget fokus på salg og for lidt på service, optimering og opfølgning)
Med budskabet om en gratis testkampagne er helt real (Net-ads betaler selv for de klik der bliver brugt i test perioden). Hvis i nu ikke altid var så skide skeptiske og samtidig tror at en hver telefonsælger vil tage røven på jer, ville i faktis opleve at kunne få noget gratis.