Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender nogen www.net-ads.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er blevet kontaktet af www.net-ads.dk.
som siger de vil sætte os op i toppen af Google gratis. Vist nok under den betalende sektion.
Jeg synes det lyder suspekt. Kender nogen firmaet?
Vi er en e-shop og har i forvejen særdeles gode placeringer i Google og ønsker ikke at bruge AdWords.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:44
Dato: 07-02-2007 15:44:57 Forfatter:jesperf Vi er blevet kontaktet af www.net-ads.dk.
som siger de vil sætte os op i toppen af Google gratis. Vist nok under den betalende sektion.
Jeg synes det lyder suspekt. Kender nogen firmaet?
Vi er en e-shop og har i forvejen særdeles gode placeringer i Google og ønsker ikke at bruge AdWords.

Du får ikke noget gratis som koster andre penge, på deres hjemmeside fremgår det da også at der betales pr. klik.. altså er det gratis så længe folk ikke klikker på annoncen

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Intet i verden er gratis, men hvis man er dygtig til det man laver kan man med fordel tilbyde en gratis smagsprøve.
Det er jo simpel matematik, at hvis mange vælger at fortsætte - ja så kan det nok alligevel betale sig

Fra Valby
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:49

Hej Citér!

Jeg vil ikke anbefale net-ads.dk fordi hvis de har lovet dig at stå oppe i toppen på google gratis, kan det ikke lade sig gøre, fordi det har noget at gøre med hvor mange der logger ind på din side, og det kan se ikke garantere. Desuden har jeg arbejdet der og de havde to firma og det ene er lukket nu.

Råd undersøg på nettet og kontakt selv google.

:-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 21:49

jesperf:
som siger de vil sætte os op i toppen af Google gratis

Gyldne regler her i livet:

- Gå ikke med fremmede mænd hjem, hvis de tilbyder dig slik!
- Kør ikke bil, når du har drukket alkohol!
- Vælg ikke et søgemaskineoptimeringsfirma, hvis de garanterer dig at komme nr. 1 på Google

Etc.....

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:12

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det som regel tilfældet.

Når man kigger på "produkter" på deres hjemmeside, sælger de Adwords-kampagner og hjemmesider. Så det gratis element må være, at de ikke opkræver opstartsgebyr, sætter en gratis kampagne op i en prøveperiode (altså, hvor du kun betaler for klik) eller noget i den stil.

Hvis I ikke ønsker at bruge Adwords, kan I vist roligt takke nej til tilbuddet fra Net-ads.

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:00

Vi er også blevet kontaktet af net-ads og har desværre tegnet et 3 mdr. abonnement det koster os 2.225,00 inkl. moms

Jeg kan ingen steder se at vi har fået hvad vi har betalt for, så hold jer endelig væk fra net-ads

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:12

Jeg er ked af at sige det, men det er beslutningstager som jer, der gør det svært for virksomheder der realt har et godt budskab. Jeg har selv arbejdet for net-ads på et tidligere tidspunkt og må tilstå at jeg har mange negative meninger omkring hvordan de håndtere deres kunder efter de har købt, men den "Gratis test kampagne" der her er tale om, er faktisk 100% real, som nævnt tidligere i denne diskussion, så tilbder net-ads deres kunder at de kan prøve deres produkt kvit og frit inden de behøver tage stilling til og det er noget de ønsker at forsætte med. Ligesom en gratis smagsprøve i irma, og så er der en procentdel der vælger at forsætte efterfølgende og en procentdel der siger fra.

Det der er problemet med net-ads er at de KUN levere 1 annoncetekst og en bunke af søgeord, det er det.. Ingen A/B test på annoncevarianterne, ingen salgssporing, kunden skal selv aktivt bede om en søgeordsrapport, på tros af at Adwords kan sættes op til at fremsende en automatisk eks. hver mandag. (For meget fokus på salg og for lidt på service, optimering og opfølgning)

Med budskabet om en gratis testkampagne er helt real (Net-ads betaler selv for de klik der bliver brugt i test perioden). Hvis i nu ikke altid var så skide skeptiske og samtidig tror at en hver telefonsælger vil tage røven på jer, ville i faktis opleve at kunne få noget gratis.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:51

hyldeblomst:

Jeg vil ikke anbefale net-ads.dk fordi hvis de har lovet dig at stå oppe i toppen på google gratis, kan det ikke lade sig gøre, fordi det har noget at gøre med hvor mange der logger ind på din side.

De kan sagtens garantere dig at komme i toppen på de sponsorerede links, det er bare et spørgsmål om at buddet er stort nok.

Om det så er en fordel at være placeret i toppen, det er en helt anden snak Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:59

Nicolaj:

hyldeblomst:

Jeg vil ikke anbefale net-ads.dk fordi hvis de har lovet dig at stå oppe i toppen på google gratis, kan det ikke lade sig gøre, fordi det har noget at gøre med hvor mange der logger ind på din side.

De kan sagtens garantere dig at komme i toppen på de sponsorerede links, det er bare et spørgsmål om at buddet er stort nok.

Om det så er en fordel at være placeret i toppen, det er en helt anden snak Smile

NEJ, det er ikke korrekt - Du kommer ikke i top bare ved at være den højestbydende. Der er MANGE andre faktorer der spiller ind.

Et firma der liger nr 1 i sponsorerede links kan sagtens betale mindre for et klik i forhold til et firma der ligger nr 5.

Som Google selv skriver: In general, the higher your Quality Score, the lower your costs and the better your ad position.

Læs om Google Quality Score for at få en uddybning.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)