Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frontend designere søger nyt projekt - Ulønnet - for ejerskab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to webdesignere, som ønsker at kaste os over et nyt iværksætterprojekt.

Vi har stor erfaring med online annoncering/marketing, PR, onlinesalg, online analyse/statistik, User Experience design, hosting, organisation, onlinebetaling.

Vi søger et et projekt, der giver en fremtidig upside, som muligvis er ulønnet den første periode. 

Byd ind med det I har.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:47

Dette er ikke kun myntet på jer, men nogen gange forstår jeg ikke helt hvilke personer man ønsker at tiltrække ved disse posts. 

Et indlæg der nærmest intet siger om noget som helst udover man måske skal arbejde gratis og får ejerskab i noget der giver en fremtidig upside (som om I kan garantere det), vil altså ikke tiltrække særlig gode samarbejdspartnere.

Der er selvfølgelig en fin linje imellem ikke at afsløre for meget men heller ikke afsløre så lidt at ingen bliver interesserede. 

Jeg tror det gælder om at gøre de rigtige mennesker nysgerrige, men det gør man ikke ved at skrive man skal arbejde gratis og garantere en upside uden på nogen måde at skrive noget som helst om projektet. 

Held og lykke med det under alle omstændigheder, jeg håber I får noget I kan bruge til trods for den meget sparsomme beskrivelse af projektet.

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 00:16

Hej Thomas

Tak for input.

Yes det er meget sparsommeligt. Grunden herfor er simpel - vi ønsker ikke at tiltrække bestemte typer af projekter, og så er vi egentlig spændte på, om nogen overhoved har noget at byde ind med og om de tør? :-)

Jeg tror de færreste vil læse 20 linjer med kedelige beskrivelser af, hvor seje vi er...  

Thomas Frost:
Et indlæg der nærmest intet siger om noget som helst udover man måske skal arbejde gratis og får ejerskab i noget der giver en fremtidig upside (som om I kan garantere det), vil altså ikke tiltrække særlig gode samarbejdspartnere.

Selvfølgelig kan vi ikke garantere det. Men vores track record ser god ud.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men ingen kender jeres track record, så ingen kontakter jer på det grundlag. 

I skal ikke bruge 20 linjer med beskrivelser af hvor seje I er, I skal bruge 20 linjer på at "tease" læseren så interesserede kontakter jer fordi projektet lyder spændende. 

Efter at have læst jeres indlæg har jeg absolut ingen ide om hvad I vil overhovedet. Vi I webcoders er altid interesserede i spændende projekter, men når jeg ikke har nogen ide om hvad det handler om skriver jeg ikke til jer. I vækker ikke min interesse, nærmere tværtimod.

Du skriver I ikke vil tiltrække bestemte typer af projekter, hvorfor egentlig ikke det? Vend den om i stedet og tiltræk både dem i gerne vil tiltrække og dem I ikke vil, og sorter dem fra I ikke kan bruge. Lige nu tiltrækker I meget få. 

Jeg kan primært se jeg skal arbejde gratis og der måske bliver en gevinst. Men der er ikke bare en enkelt linje der skal lokke mig til at kontakte jer og høre nærmere. 

Jeg prøver blot at sige at hvis man vil tiltrække relevante folk må man minimum bare komme med en smule relevant information, som minimum bare for at "tease" interesserede.

Det har ikke noget at gøre om man "tør" kontakte jer, nærmere om man har lyst når man absolut intet ved og ikke bliver interesseret ved at læse det oprindelige indlæg. 

Jeg håber I kan bruge mit indlæg til noget. Det er ikke bare for at kritisere, jeg håber I finder en løsning og en god partner.

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 00:44

Hej Thomas

Jeg tror bare vi holder os til "twitter" style kommunikation på max 160 tegn :-)

Måske skal det lægges anderledes ud. Jeg synes måske at "jeg søger et tilbud fra dig" emnet er for bredt. Jeg gad godt at se et  "Jeg søger til dette projekt"... emne - men den må Amino folkene måske tage op til diskussion. Herinde kan jeg både få tilbudt job og billige sokker, hvis jeg er heldig.

Nu har vi to sikkert allerede ødelagt den smule nøgenhed vores oprindelige indlæg skulle have haft og skræmt resten væk :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:51

Du skal være glad for jeg har skrevet i tråden :) De fleste af disse tråde ender med 0 svar, denne er blevet læst mange flere gange fordi vi har kommunikeret frem og tilbage ;)

Men der er jo ikke noget ødelagt endnu, tråden bliver helt sikkert stadig læst, så frem med lidt mere om projektet, så skal I nok få nogle henvendelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)