Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervslokaler Nørresundby??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min netbutik har efterhånden taget fart, og jeg søger derfor efter lokaler i nørresundby. Skal bruge noget kontor samt lille lagerhal.

Har fundet følgende:

http://erhvervspark-aalborg.dk/alle.htm

Tænker Stenholm 30...

Men er helt ny så kender intet til priser overhovedet... Hvad tror i sådan noget koster? Er lidt bange for det er over 10.000 kr. pr. måned og det er alt for meget synes jeg, men hvad tænker i?

Men en lille hindring er at det ser ud til der er nogle på adressen, men kan bare ikke forstå den ikke er taget af siden så :D

Kender i til andre kontor lokaler med lille lagerhal der kan bruges?

Mvh

Stine

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:30

Hej Stine,

Jeg kender ikke så meget til det aktuelle prisniveau på erhvervslokaler i Aalborg/Nørresundby.
Fra min tid i branchen kan jeg varmt anbefale dig at tage kontakt til EDC Poul Erik Bech Erhverv i Aalborg. De har et stort kendskab til prisniveauet i området og kender samtidigt til de fleste ledige erhvervslejemål.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 22:32

Hej,

Det kan du tro jeg kan, vil bare ikke lige ringe rundt før jeg er 100% sikker på at jeg flytter lageret, det vil være spild af arbejdstid.

Og tvivler på jeg kan få det jeg gerne vil til en fornuftig pris, men det der er i hvert fald super lækkert.

Me gemmer ham lige mange tak ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)