Hej aminoer Endnu engang har jeg haft hovedt i lykkefeens honningkrukke og kommet på en fed ide ! Ideén er at lave en hjemmeside hvor virksomheder kan købe studieraporter, om deres hjemmesider. Personligt prøver jeg altid at sælge mit skolearbjede til de virksomheder, som jeg har analyseret eller andet, og jeg har faktisk haft held med at sælge rapporterne et par gange. Sitet skulle så have nogle "agenter" for virksomhederne, der filtrede de forskellige rapporter fra gode og dårlige. f.eks. er der blevet skrevet et milliard antal om Vestas, og niveauet er helt klart svingende. Men overordnet er dette idéen om en hjemmeside, hvor studerende kan sælge deres arbejde, til virksomheder som søger ny viden omkring dem selv = begge parter vinder.... glæder mig til at høre jeres responds. |
Manageren:Hej aminoer
Endnu engang har jeg haft hovedt i lykkefeens honningkrukke og kommet på en fed ide !
Idéen er simpel og nem at gå til, og er et internet koncept.Ideén er at lave en hjemmeside hvor virksomheder kan købe studieraporter, om deres hjemmesider. Personligt prøver jeg altid at sælge mit skolearbjede til de virksomheder, som jeg har analyseret eller andet, og jeg har faktisk haft held med at sælge rapporterne et par gange.
Sitet skulle så have nogle "agenter" for virksomhederne, der filtrede de forskellige rapporter fra gode og dårlige. f.eks. er der blevet skrevet et milliard antal om Vestas, og niveauet er helt klart svingende.
Men overordnet er dette idéen om en hjemmeside, hvor studerende kan sælge deres arbejde, til virksomheder som søger ny viden omkring dem selv = begge parter vinder....
glæder mig til at høre jeres responds.
Peter
Lyder faktisk som en meget god ide, og hvis jeg havde tid, så var det måske noget jeg ville tjekke ud:) men jeg tror helt klart der er en af de unge her inde som kan bruge den:)
Og dejligt du sådan gider at dele din ide ud til andre:)
Dbh Christoffer