Facebook lukker for altid den 15. marts!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Det lyder mystisk BT må da ikke bringe en nyhed vis det ikke er sandt , det er jo et nyheds medie
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Christian A.
Skrevet
11-01-2011 kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg synes, det er amatøragtig af B.T. overhovedet af bringe denne her nyhed op - er godt klar over det er en masse views på deres side, men det er stadig plat og under vanlig standard.
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
11-01-2011 kl. 10:31
Svar
Det lyder mystisk BT må da ikke bringe en nyhed vis det ikke er sandt , det er jo et nyheds medie
Som jeg læser det er nyheden ikke at facebook lukker, men at der er udgivet en "nyhed" omkring det, og at folk reagerer voldsomt.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-01-2011 kl. 10:38
Svar
Der har været rumvæsener i mere end 30 år, og her er det stensikre bevis. (Jeg skal advare om særdeles stærke scener).
Ha ha... det er sgu da dagens grin. Tak Tommy.
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 18. Nov 10
Er der plads til flere i rumskibet, når jorden går under i 2011 så vil jeg gerne have en plads
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-01-2011 kl. 10:43
Svar
Som jeg læser det er nyheden ikke at facebook lukker, men at der er udgivet en "nyhed" omkring det, og at folk reagerer voldsomt.
Sådan opfatter jeg bestemt også artiklen. Men viser igen, at rigtig mange ikke sætter sig ind i tingene, inden de føler at verdenen har behov for høre deres visdom.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-01-2011 kl. 10:44
Svar
Er der plads til flere i rumskibet, når jorden går under i 2011 så vil jeg gerne have en plads
Er du sikker, hvis ham her skal med???
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
BT er lige så meget et nyhedsmedie, som Amino er en vandscooter.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Jeg pusler også med en regel om, at ingen hunkønsvæsner mellem 18 og 30 kan have en profil på Facebook uden at have et bikinibillede på også.
Med det store antal overvægtige amerikanere er det da godt nok lidt af en straf du giver os!
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
SA Pictures
Skrevet
11-01-2011 kl. 13:28
Svar
Jeg pusler også med en regel om, at ingen hunkønsvæsner mellem 18 og 30 kan have en profil på Facebook uden at have et bikinibillede på også.
Med det store antal overvægtige amerikanere er det da godt nok lidt af en straf du giver os!
HAHA! - ja, der er jeg enig... det må godt nok være en straf med alle de overvægtige amerikanere!!
- Facebook lukker ikke ned, man er da for naiv, hvis man tror på den slags.
Svar