|
Vi arbejder ud fra faste priser. Det vil sige at vi typisk beregner ydelsen ud fra timesats på kr. 300,00. Det er der flere fordele ved, fx kunden kender loftet på ydelsen med det samme.
For denne pris får du:
Bedste hilser
Lars
www.TRY.dk
Vi arbejder ud fra faste priser. Det vil sige at vi typisk beregner ydelsen ud fra timesats på kr. 300,00. Det er der flere fordele ved, fx kunden kender loftet på ydelsen med det samme. For denne pris får du: Bedste hilser Lars www.TRY.dk
|
Hej Kasper, Det koster det som det koster for dig at få det til at fungere. Jeg har skrevet et indlæg som sikkert kan hjælpe dig, lige her : |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
|
Jeg vil ikke nævne min timeløn her, men den er rimelig nem at regne ud for dig selv. Og ja jeg har mit eget rengøringsfirma. Jeg startede igen her for 1 ½ år siden, efter en konkurs, og havde overhovedet ingen penge at starte for. Men nu går det godt med en del hårdt arbejde. Mange af mine kunder har jeg fået via nettet, det kan du få hjælp til herinde. Det hedder : Seo, eller Søgemaskineoptimering. Det betyder at du kan komme langt op i søgeresultaterne når folk for eksempel søger efter : Rengøringsfirma, erhvervsrengøring, trappevask, vicevært, snerydning eller en masse andre ord og sætninger du gerne vil findes på. Du kan finde folk herinde der er gode til SEO. Det koster bare lidt knaster, ellers så lær det selv , som jeg har gjort. Det hårdt, men det er det værd. Jeg kan anbefale : Thomas Rosenstand , Kim fra KTj Media, Mikkel Demib og Frank Hellerup Madsen til SEO. Bare spørg dem, de er meget flinkere end de ser ud :-) Og så sæt igang.. jeg savner noget konkurrence ;-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jep :-) |