Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få os på side 1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

LogoDillen skal have noget SEO, så vi kan komme på side 1 på google. Som betaling kunne der evt. indgå et logo, og penge. 

Kom med et bud i PM og vi kan snakke videre omkring det.

Mvh
Trond 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:01

T.F.:

Hej Amino,

LogoDillen skal have noget SEO, så vi kan komme på side 1 på google. Som betaling kunne der evt. indgå et logo, og penge. 

Mvh
Trond 

Du kan godt regne med at du kommer til at lave rigtig mange logoer :) Det vil ikke være en billig omgang at få dig på side 1, det kræver en del arbejde.

Men et lille tip. I stedet for at linke til domænet med www, som så redirecter til domænet uden www. Så link i stedet til domænet uden www.

Kig evt på disse søgemaskine tips

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:22

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 18:12

Nicolaj Thomasen:

Vi vil gerne på side et, med de førnævnte søgeord. 

KTJ-Media.dk:

T.F.:

Hej Amino,

LogoDillen skal have noget SEO, så vi kan komme på side 1 på google. Som betaling kunne der evt. indgå et logo, og penge. 

Mvh
Trond 

Du kan godt regne med at du kommer til at lave rigtig mange logoer :) Det vil ikke være en billig omgang at få dig på side 1, det kræver en del arbejde.

Men et lille tip. I stedet for at linke til domænet med www, som så redirecter til domænet uden www. Så link i stedet til domænet uden www.

Kig evt på disse søgemaskine tips

Tak, vi havde heller ikke tænkt os at logoet ville betale det hele, men det evt. kunne indgå i prisen. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:00

Du nævner ikke nogle søgeord (eller er jeg blevet blind) Du skriver LogoDillen i din ankertekst, istedet for eksempelvis billigt logo.

Nu ved jeg ikke om det er "billigt logo" I vil findes på, men hvis det er, så er det en start at bruge ordet på Jeres side.

Der er også en del arbejde med Jeres titler. Udnyt alle tegn og undlad Logodillen, det nævnes alligevel i URL´en og er ikke det folk søger efter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 19:17

Nicolaj Thomasen:

Du nævner ikke nogle søgeord (eller er jeg blevet blind) Du skriver LogoDillen i din ankertekst, istedet for eksempelvis billigt logo.

Nu ved jeg ikke om det er "billigt logo" I vil findes på, men hvis det er, så er det en start at bruge ordet på Jeres side.

Der er også en del arbejde med Jeres titler. Udnyt alle tegn og undlad Logodillen, det nævnes alligevel i URL´en og er ikke det folk søger efter.

Hov, jeg troede ellers jeg havde skrevet det, men tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)