Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investere i et firma herinde fra?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt med på sidelinjen et stykke tid herinde, og nu synes jeg det er ved at være tid til at prøve lykken.

Jeg er i den heldige situation at jeg har nogen penge, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Efter at have snakket med nogen personer, som har kendskab til forrentning af penge fandt jeg ud af det måske kunne være attraktivt at investere i et firma herinde fra.

Så nu tænkte jeg - hvorfor ikke prøve :)

Skriv endelig hvis det lyder interessant.

Alt godt - Peter

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Er du ude på en anpart i et firma, ønsker du at være med til opstart af nyt firma, investering i allerede kørende firma, hvilke markeder har du tænkt på, etc. etc. - ligeledes hvor meget vil du gerne investere?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg håber du har fået mit skriv, omkring en god forretning, som absolut kunne være af int. at investere i.

Hvis ikke du fik min første besvarelse igennem, så kig under Salg og på (Grossistforretning med Super beliggenhed)

Så kan du evt. give mig et svar senere, eller ringe 25439721, så kan vi få en snak og afklare eventuelle spørgsmål.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh John.

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle områder ville være interessante for mig. Har selv en drøm om at starte mit eget firma op, men har ingen erfaring, og er stadig ret ung - derfor er det ikke blevet til noget endnu.

 

Angående markeder har jeg ikke gjort mig nogen konkrete overvejelser. Tænkte at jeg ville høre hvad folk havde at byde på, og derfra vurdere om jeg syntes det kunne være interessant eller ej.

 

Beløbet kommer an på hvor godt jeg synes om idéen :) Nok med et loft på omkring 300k. Har dog ikke lagt mig fast på noget overhovedet.

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået nogen besked fra dig :)

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pete R.

Hvis du kigger under Handel på Virksomhedsbørsen, og Grossistforretning med Super beliggenhed, så har jeg skrevet lidt til Inspiration omkring min Virksomhed, som jeg håber at finde en eller flere som gerne vil være en del af, således jeg selv igen kan få lidt tid til at få styr på tilværelsen igen, og kan fremskaffe de nødvendige Likvide midler til den fortsatte befæstigelse på markedet i vort Lokale område.

Kig venligst på det, og så kan du jo skrive eller ringe til mig for en uddybenende forklaring hvis det kunne have en int..

Mvh John.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Pete.R:

Alle områder ville være interessante for mig. Har selv en drøm om at starte mit eget firma op, men har ingen erfaring, og er stadig ret ung - derfor er det ikke blevet til noget endnu.

 

Angående markeder har jeg ikke gjort mig nogen konkrete overvejelser. Tænkte at jeg ville høre hvad folk havde at byde på, og derfra vurdere om jeg syntes det kunne være interessant eller ej.

 

Beløbet kommer an på hvor godt jeg synes om idéen :) Nok med et loft på omkring 300k. Har dog ikke lagt mig fast på noget overhovedet.

Hej Peter,

Hvor gammel er du, hvad kan du eventuelt selv bringe til bordet udover en kapitalinvestering?

Vil du gerne selv være aktiv i virksomheden, eller vil du blot foretage en investering?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 21 år, færdig på hhx i sommers. Jeg er klart mest kreativt anlagt - regnskaber har aldrig sagt mig det store.

Det er svært at sige - hvis det er en idé/et produkt som er helt gennemtænkt, og klar til at blive sat i gang så ville jeg sandsynligvis ikke være interesseret i at være aktiv i virksomheden. Det ville føles lidt forkert tror jeg.

Men ellers ville det da klart være interessant at være aktiv i virksomheden!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pete

Hvad er dine interesser - jeg tænker på i din situation ville jeg da gå efter noget som virkelig interesserede mig. For at spore sig ind på om du er IT lysten, design, tekstiler osv osv. - ellers får du nok henvendelser i øst og vest. :)

Bendtsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lure du ik på nogle firmaer herinde, og udvælger 5-10, som har din interesse...

Du kontakter ejerene, og spørger om det kunne være i deres interesse, og under hvilke betingelser en evt investering kan ske... På den måde får du en ejerandel i noget, som har din interesse, og som du selv ser nogle muligheder i ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)