Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mobil selskab kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har været Telia kunde i over 10 år med deres fri tale, internet, sms & mms til 399,- pr. måned, men overvejer at skifte til en af de andre selskaber, som er meget i medierne for tiden. Til orientering vil jeg lige opremse et par tilbud her, så hvis nogen har dårlig erfaring med pågældende selskab, så vil jeg meget gerne høre om det. Det kan være service, dækning, fejl osv. Er der andre selskaber som kan anbefales FORUDEN Telia, 3 og Telenor, må I gerne skrive abb typer Smile 

BiBoB:
5 timer fri tale
Ubegrænset fra BiBoB til BiBoB
Fri SMS og MMS
1 GB data
Ingen opkaldsafgift

Pris 149,- pr måned

Onfone:
5 timer fri tale
Ubegrænset fra onfone til onfone
Fri SMS og MMS
500 MB data
Fri FaceBook data
Ingen opkaldsafgift

Pris 149,- pr måned

Til at starte med havde jeg valgt at have M1 som en 3. eksempel, men da deres
DATA og intern telefoni er tilkøbspakker foruden de 149,- pr/måned, så røg de
af igen.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:28

Jeg kan helt klart anbefale Oister. Jeg ved godt, at du nævner at forslagene skal være foruden 3, som Oister jo er et datterselskab til, men jeg ville alligevel nævne dem, da jeg har været mere end tilfreds med dem.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:31

Jeg kan anbefale Lebara og Onfone.. :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:31

DC Trading:
Er der andre selskaber som kan anbefales FORUDEN Telia, 3 og Telenor, må I gerne skrive abb typer Smile 

Både Onfone og BiBoB har gode abonnementer. Men kun hvis du holder dig indenfor det angivne forbrug.

Taler du meget mere, bliver det simpelthen for dyrt.

Men jeg kan se at du har kig på 5 timers pakkerne, så jeg går ud fra at det er nogenlunde der dit behov ligger, selv du skriver at du har fri tale i dag?

Tilføjelse (var lidt for hurtig på Send..): Hvis du holder dig indenfor, eller nogenlunde i nærheden af, de 5 timer, kan jeg ikke se noegt argument for ikke at vælge Onfone eller BiBoB.

Kender du mange BiBoB kunder skal du helt klart vælge dette, hvis ikke er det lidt hip som hap. Begge kører på Telenor net.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 14:43

Ja mit forbrug ligger under de 5 timer Smile

Mit fri taletid var til at starte med kun oprettet til uendelige mange og langvarige opkald til den samme person, men det er ikke nødvendigt længere.. Dengang fandtes der ikke "gratis tale til kunder med samme mobilselskab"

Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 14:49

André Kristensen:

Jeg kan helt klart anbefale Oister. Jeg ved godt, at du nævner at forslagene skal være foruden 3, som Oister jo er et datterselskab til, men jeg ville alligevel nævne dem, da jeg har været mere end tilfreds med dem.

Går ud fra du mener 69,- kr abonnementet?

Hvad er prisen for MMS og intern telefoni?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:52

Så skal du bare tage et af de to. Det kan godt være du kan finde det en smule billigere andre steder, men det vil være småpenge.

Jeg ville nok vælge BiBoB, fordi der ikke kommer nogen overraskelser. Hos Onfone betaler du 35 øre pr. MB udover de inkluderede, og hvis din saldo går i minus i over 5 dage, bliver den spærret. Det tager de 50 kr. for, samt 50 kr. pr. påmindelse.

Det ser ikke ud til at BiBoB har samme politik.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:56

Jeg anbefaler Telenor. Ikke fordi de er specielt billige, for det er de ikke - men deres dækning er virkelig god. I modsætning til 3, som jeg har oplevet som noget forfærdelig skrammel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 14:57

Helt klart Onfone.

Jeg skiftede først til Oister, da de virkede billigst, men jeg blev meget skuffet. De tager dog kun 45 øre/minut, men det er pr. påbegyndt minut. Det kan hurtigt blive meget dyrt. + deres net er rigtig dårligt og kundeservicen er endnu dårligere. Jeg måtte venter 14 dage over deres planlagte overførsel af mit nummer, pga fejl i deres system. Så jeg måtte tilbage til det gode gamle taletidskort i den periode,

Onfone derimod, overførslen gik smertefrit, og jeg har ikke oplevet det mindste problem med deres net.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:23
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)