Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode Mobil Erhvervs Abonnementer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i min søgen haft fat i 3-4 forskellige, her iblandt Telia som der har været en del sure opstød over åbenbart.

Hvilket Erhvervs Abonnement til Mobil kan I anbefale??

Den sidste udbyder jeg havde fat i, var 3 Mobil, og jeg synes faktisk deres 3iDeal Business til 319 er rigtig god. De smider ydermere en iPhone ind ved længere binding - helt perfekt, jeg skulle alligevel købe mig en.

Kan der ellers anbefales Erhvervs Abonnementer inkl. f.eks. iPhone til billige penge?

Jeg skal bruge noget ala' 5 timers fri tale, gratis sms og så min. 1gb datapakke.

Så vidt jeg kunne se rundt på nettet, fåes det snart ikke billigere?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:35
Det kommer utroligt meget an på, hvad dit forbrug er. Hvis du slet ikke kan bruge taletiden i 3 abonnementet, så kan det blive en dyr løsning. Så du skal undersøge dit forbrug og så beregne, hvilket abonnement der er billigst for dig. Mobiltjek.dk har denne liste med iPhone http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/apple-iphone-4-16-gb/ hvor du kan se, hvad mobilerne koster med de forskellige abonnementer. På Telepristjek.dk kan du så beregne, hvilket der er mest optimalt for dig og så kan du derefter se på mobiltjek.dk hvad det abo giver i tilskud til mobilen. Husk du sagtens kan vælge et privat abo, hvis sådan et skulle være billigere - bare husk at trække momsen fra når du sammenligner med 3ideal. (mobiltjek og Telepristjek har kun private abonnementer).
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:40

Jeg er netop skiftet fra til 3 onfone udelukkende på grund af prisen. Her får jeg

• 10 timers fri tale
  • fri sms/mms
  • 1 gb data

For 199 pr måned INCL moms, eller

• 5 timers tale
  • fri sms/mms
  • 500mb data

for 149.

Sæt mig gerne på som "Anbefalers mobilnummer" hvis du køber hos dem (26846713). Jeg ved ikke om det giver noget, men jeg så at muligheden var der :).

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 13:52

Kasper Gadensgaard:

Jeg er netop skiftet fra til 3 onfone udelukkende på grund af prisen. Her får jeg

• 10 timers fri tale
  • fri sms/mms
  • 1 gb data

For 199 pr måned INCL moms, eller

• 5 timers tale
  • fri sms/mms
  • 500mb data

for 149.

Sæt mig gerne på som "Anbefalers mobilnummer" hvis du køber hos dem (26846713). Jeg ved ikke om det giver noget, men jeg så at muligheden var der :).

Det var da sindsygt billigt!

Så vidt jeg kan se har de dog ikke telefoner de sælger sammen med abb?

Jeg prøver i hvert fald lige at ringe til dem.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:55

Nej umiddelbart har de ikke tilskudsmobiler endnu. Det mangler jeg også lidt, men jeg har ikke brug for en ny telefon før jeg kan få mig en iPhone 5 :).

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 14:02

Ja det er lidt træls. Jeg skal desværre ha skiftet min mobil ud, så jeg tror det ender med 3abb alligevel, Onfone er da ellers sindsygt billigt, hvis man blot er ude efter et abb.!

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:11

Afhængig af hvad du helt præcis skal bruge, er M1.dk også utrolig billige. Jeg undersøgte dem på et tidspunkt og så at de til mit behov var billigere end onfone.

Men jeg kender dem ikke, så kan hverken tale for eller imod at vælge den. Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)