Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affilate marketing hvilket emne lige nu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har aldrig rigtig arbejdet med Affiliate marketing og jeg ville prøve det af, jeg er på vej til at købe et domæne dog hvilken emne skal jeg vælge som er let til at arbejde med i starten?.

Skal det være iphone ,lån, bredbånd, mobiler - hvilket?

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:49

Hej Arlo.

Der findes mange forskellige gode produkter / tjenester man kan forhandle indenfor affiliate marketing, men min erfaring er at de som jeg personligt selv har tjent mest på i gennem tidens løb har været lån, a-kasser, telefoni, internet.

Når det er sagt så er der også mange andre spændende produkter / tjenester du kan promovere jeg tror f.eks. også der er en del der har stor succes med div. konkurrence sider hvor brugere kan vinde et gavekort, eller få en gratis gave såfremt de deltager i en undersøgelse og besvarer et par spørgsmål. Der findes også kampagner for folk der gerne vil arbejde hjemmefra og være deres egen chef. Den har jeg også haft en kæmpe stigning på her indenfor de sidste par år, så dette område kan også varmt anbefales.

Send mig endelig et link når du får siden op at kører, vil enormt gerne se den.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:04

Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge en niche. Hvis du aldrig har prøvet det før, så hellere få en mindre succes, end ingen succes.

Det jeg mener med niche er at du sagtens kan gå efter låne-branchen. Men så gå efter hurtig lån, ekspres lån, SMS lån eller en anden niche. Så kan du nemlig komme #1 på disse placeringer, og på den måde tjene en god fast sum penge.

Det nemmeste, ifølge mine erfaringer, er dog at finde noget du interesserer dig for, og skrive om det. På den måde er det meget nemmere.. Så interesserer du dig for badminton, så lav en side om det, og så find en eller anden som laver affiliate for det.

Good luck ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:28

Jeg vil også helt klart anbefale at du vælger at skrive om et emne du brænder for. Smile

Er det primære mål at tjene penge er chancen for at man opgiver, før man ser resultater, langt større.

I øvrigt er det også langt federe at give noget unikt, hjælpe folk og samtidig tjene en skilling.

Mit råd: lav en liste over ting du brænder for og undersøg efterfølgende om der er nogle gode affiliate programmer der matcher.

Skriver du på engelsk så kan du nærmest finde et affiliate produkt inden for alle nicher.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)