Jeg leder efter en webhostudbyder med egen DNS som kan tilbyde en solid reseller løsning. Der skal være mulighed for at bestille nye domæner direkte fra udbyderens hjemmeside, eller via et plugin der kan installeres på min egen hjemmeside. Ikke noget GratisDNS bestilling og opsætning osv.. Det skal være nemt for kunderne. Mine krav til udbyderen: - Mindst 20 domæner og ubegrænset subdomæner Mit budget ligger på 299 kr. pr. måned. Jeg søger derfor en løsning som koster dette eller mindre. Jeg kan sikkert godt gå på kompromis med mine krav til specifikationer. Jeg har kigget lidt på Megahosts og ActiveWebs reseller løsning. Det ser sådanset fint nok ud bortset fra at der er for få mail konti hos Megahost, og der er for få domæner hos ActiveWebs. Jeg har brug for en løsning der kan opgraderes løbende uden problemer da jeg med tiden får flere domæner. Hvis i vil give mig et tilbud er i velkommende til at skrive til rdt@live.dk eller skrive en privat besked til mig. I må også meget gerne skrive her i debatten hvis i har spørgsmål til mig. Hvis i kender et hosting firma der kan tilbyde gode Reseller løsninger, så må i meget gerne skrive. Det haster en smule. LuckyCharm |
Hej Lucky
Jeg vil klart anbefale dig at vælge en Dansk udbyder med Danske IP nr.
Mira.dk har idag og imorgen tilbud på fratis webhotel i 1 år.... jeg kender ikke deres spec... udover at de har ubegrænset diskplads og ubegrænset trafik...
http://www.mira.dk/gratis-webhotel/
Du kan da kigge lidt på deres side og måske give dem et kald... eller fange dem på deres Chat... jeg er sikker på at de vil hjælpe med at lave en løsning som passer til dig :)