Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reseller løsning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en webhostudbyder med egen DNS som kan tilbyde en solid reseller løsning. Der skal være mulighed for at bestille nye domæner direkte fra udbyderens hjemmeside, eller via et plugin der kan installeres på min egen hjemmeside. Ikke noget GratisDNS bestilling og opsætning osv.. Det skal være nemt for kunderne.

Mine krav til udbyderen:

- Mindst 20 domæner og ubegrænset subdomæner
- Diskplads 25-30 GB
- PHP, MySQL, CGI, (PERL)
- 10 GB månedlig trafik
- Ubegrænset mail konti eller 200 
- Webmail og spam filter
- Statistikprogram
- Brugervenligt kontrolpanel. Gerne ispCP Omega eller tilsvarende, eller selvudviklet.
- HELST IKKE Plesk kontrolpanel

Mit budget ligger på 299 kr. pr. måned. Jeg søger derfor en løsning som koster dette eller mindre. Jeg kan sikkert godt gå på kompromis med mine krav til specifikationer. Smile

Jeg har kigget lidt på Megahosts og ActiveWebs reseller løsning. Det ser sådanset fint nok ud bortset fra at der er for få mail konti hos Megahost, og der er for få domæner hos ActiveWebs. Jeg har brug for en løsning der kan opgraderes løbende uden problemer da jeg med tiden får flere domæner.

Hvis i vil give mig et tilbud er i velkommende til at skrive til rdt@live.dk eller skrive en privat besked til mig. I må også meget gerne skrive her i debatten hvis i har spørgsmål til mig. 

Hvis i kender et hosting firma der kan tilbyde gode Reseller løsninger, så må i meget gerne skrive.

Det haster en smule. 

LuckyCharm

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucky

Jeg vil klart anbefale dig at vælge en Dansk udbyder med Danske IP nr.

Mira.dk har idag og imorgen tilbud på fratis webhotel i 1 år.... jeg kender ikke deres spec... udover at de har ubegrænset diskplads og ubegrænset trafik...

http://www.mira.dk/gratis-webhotel/

Du kan da kigge lidt på deres side og måske give dem et kald... eller fange dem på deres Chat... jeg er sikker på at de vil hjælpe med at lave en løsning som passer til dig :) 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 09:42

GoWeb.dk:

Hej Lucky

Jeg vil klart anbefale dig at vælge en Dansk udbyder med Danske IP nr.

Mira.dk har idag og imorgen tilbud på fratis webhotel i 1 år.... jeg kender ikke deres spec... udover at de har ubegrænset diskplads og ubegrænset trafik...

http://www.mira.dk/gratis-webhotel/

Du kan da kigge lidt på deres side og måske give dem et kald... eller fange dem på deres Chat... jeg er sikker på at de vil hjælpe med at lave en løsning som passer til dig :) 

Hej GoWeb.dk

Tak for dit input, men jeg tror du har misforstået hvad det er jeg søger.

Jeg søger en reseller løsning. 

Og ja naturligvis skal det være en dansk virksomhed med danske IP adresser.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:45

OKay, så har jeg måske misforstået dig... jeg troede blot det var et webhotel... og muligheden for at bestille nye domæner direkte på deres hjemmeside... Og de har jo begge dele...  

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:01

Hej :)

Du er velkommen til at kigge på vores reseller løsninger.

Jeg kan se du har brug for lidt mere diskplads end vores pakker tillader. Hvis du er interesseret, så send en (tom) mail til mig på martin@exaweb.dk - så vil jeg udarbejde et skræddersyet tilbud til dig.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:11

Hej Martin.

Jeres løsning ser rigtig fornuftigt ud. Dog lige et par spørgsmål:

Er der mulighed for at disable 1-Click installer?
Er jeres løsninger til at opgradere uden besvær?
Hvordan med bestilling af domæner, kan der installeres plugin/frame på min egen hjemmeside?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:31

Vi har ingen mulighed for at deaktivere Installatron (1-clik installer) pr. bruger, men vi kan levere en reseller løsning på en server hvor der ikke er installeret Installatron. 

Løsningen kan opgraderes til enhver tid - hvad det angår er vi fleksible. Du skriver blot en mail, og kapaciteten udvides. 

Der er ikke noget plugin til registrering af domæner, men der et API tilgængelig hvorfra man kan registrere domæner. Med lidt programmering burde det derfor være relativt nemt at programmere et lille interface til det formål.

Der er ligeledes åbnet op for API'et til DirectAdmin-kontrolpanelet, således du evt. kan automatisere oprettelse af webhoteller, mail konti, ftp-konti, databaser mm.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:44

Det lyder super. Du vil høre fra mig indenfor den næste måneds tid.

Med mindre jeg kan finde en billigere og bedre reseller ;)

Men jeg synes at det er superfedt i tilbyder så mange databaser og mail konti.

Kan du eventuelt beskrive hvordan det API fungerer rent praktisk?

Jeg har aldrig prøvet en reseller løsning før, så jeg tænker blot på hvordan tingene foregår når en kunde/bruger registrerer et nyt domæne. Bliver der f.eks. bestilt et .dk domæne. Hvad er min rolle, kundens rolle, og har i en rolle i noget administrationsmessigt? 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:42

Bump

Hvis andre også har tilbud til mig, eller kender et sted jeg kan få hjælp.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:55

Henrik Nielsen herinde driver Megahost.dk og det kan jeg kun varmt anbefale, også som reseller løsning.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)