hej Per
Arbejdstimer i forhold til hvad? Hvis du snakker om færdiggørelsen af programmet, er der ikke så forfærdeligt meget arbejde der skal udføres. Det er nogle få måneder vi snakker om.. Så et forestående salg vil absolut være på tale, sagen er bare at vi gerne vil have nogle medarbejdere til større sparring, og ikke mindst at de kan putte de fornødne timer i projektet.
Før skrev du aktiver, nu skriver du aktier, og nu bliver jeg forvirret. Er det en stave fejl, eller hvordan? For eftersom vi er et I/S har vi naturligvis ingen aktier i vores eget selskab, men du tænker måske på aktier i andres? Og svaret er nej.
Aha ja det er nemlig det der er interessant for spørgsmålet i den her tråd. Jeg mener bare at jeg har læst et sted at man ikke må stifte ApS for lånte penge, og det er her vi gerne vil have råd fra eventuelt kyndige på området. Nu kan jeg se du er revisor, så du skulle nok vide hvad du snakker om.
Hvis det er som du siger, er det jo i sig selv ikke noget problem at omdanne os. Vi vil dog bare gerne beholde vores navn, kan dette lade sig gøre?
Mvh.
Kefos