Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for Indiske programmører, kender du nogle?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg skal bruge nogle gode programmører til at lave et dating site for mig med noget video funktion og andre features.

Kender i nogle fra evt. Indien, Rusland, Kina eller andet?

 

 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et par aminoer bl.a. indosoft.dk mener jeg siden hedder

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt outsourcing via Elance

Der beskriver du dit projekt og der afgives bud fra forskellige virksomheder og freelancere. Lidt a la amino-freelance.

Hvis du ikke har erfaring med at outsource så søg lidt information først. Jeg er blevet overrasket over hvor meget man egentlig skal have gennemtænkt og beskrevet sit projekt inden outsourcing til Østen gennemføres. Man får hvad man beder om - hverken mere eller mindre.

Martin Thorborg har faktisk beskrevet udfordringen i indlæget: Forstå din programmør

Oveni de udfordringer han stiller op skal du regne kulturforskellen. Til gengæld er timeprisen derude stadig lav. Jeg har fået lavet en del projekter ganske tilfredsstillende på den måde.

S

Fra Danmark
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg gør.

Du kan evt sende mig din mail add. Så skal jeg gerne hjælpe dig videre. Jeg får selv outsourcet i Indien p.t.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også gode erfaringer med Elance :-)

Elles prøv og hør 1902 software :-)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Indiske programmør, designer er ikke så god til det grafisk arbejde og for et dating site skal bliv et hit, skal grafikken være iorden.

Prøv istedet lede i hvidrusland, thailand. Jeg har hørt de er mega gode og også lidt billigere end inder

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil stå for projektet så husk at beskriv ALT ALT ALT ALT ALT ned til mindste detalje. 

Alt hvad der skal trykkes på, alle funktioner, fejlmedelelser og gennemtænk alt før du går i gang. Hvordan det hele skal fungere i forhold til backend, hvad der skal kunne styres og hvordan og prøv at forudse hvilke problemer der kan opstå i forbindelse med design og ændring af længde på tekster osv osv.

Vi arbejder til dagligt med it-outsourcing og laver ofte screenshots der sammen med tekst forklarer hvad der PRÆCIS skal laves. De fleste har ingen ide om hvor meget forarbejde der skal gøres når man har med it-outsourcing at gøre. Eller dvs man kan godt gøre mindre forarbejde men så bliver resultatet også derefter.

Det der med bare at sende 3 A4 sider afsted med beskrivelse af hvordan du gerne vil have det til at virke holder ikke. Husk at beskriv alt ned til mindste detalje så får du det bedste reulstat. 

Held og lykke med projektet, sig til når man kan se det.

Fra Tsada
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

En af de aller største udfordringer i outsourcingen er projektstyring, og projektplanlægningen.

Du kan ikke blot gå til en given udbyder og bede om "at få udviklet abc-site". Deres tankegang fungerer ofte ikke kreativt eller løsningsorienteret. 

Istedet skal du sikre et gennemtænkt projektbeskrivelse og så få udviklet de forskellige "tandhjul" i moduler, således at du hele tiden har fuldstændig styr på processen.

Alternativet bliver et ikke gennemført projekt, med frustrationer over manglende forståelse og manglende løsninger :-)

Jeg har mange års erfaring med at arbejde med udenlandske medarbejdere, og det er ikke så let at gå til, men kan klart gøre et samlet projekt væsentlig billigere og ofte også mere effektivt. Jeg tilbyder som så mange andre også at foretage projektstyringen og projektbeskrivelsen via selskabet Tsada der tilbyder projektstyring af udviklingsprojekter

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:

 

Indiske programmør, designer er ikke så god til det grafisk arbejde og for et dating site skal bliv et hit, skal grafikken være iorden.

Prøv istedet lede i hvidrusland, thailand. Jeg har hørt de er mega gode og også lidt billigere end inder

Det vil jeg bestemt ikke give dig ret i. Jeg har selv brug Indiske designere og de er super dygtige, det kommer alt sammen an på om man finder de rigtige. Du kan også støde på dårlige designere i thailand, hviderusland etc.

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)