Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en madplan og spar kr. 6000,- om året

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at man bør købe en gris og en kvart ko og så har man mad til et helt år, så sparer man penge og tilmned får man noget bedre kød end supermarkederne.

Preben

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:48

Absolut en fordel hvis man bor et sted, hvor man kan have en stor fryser. Så kan man købe halve grise m.m. og putte dem i fryseren.

Vi har heldigvis en super god gård slagter, der levere til døren hver uge og kødet er super.

Mvh Kim

www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 08:21

På Rema1000's hjemmeside er det nemt at få lavet en madplan. Her kan efter at have lavet madplanen printe indkøbsliste ud.. 

Dejligt nemt...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:04

Christian: Der findes allerede flere gode indkøbliste ting på nettet, på mange af fitness/sundheds siderne.

Web-siden: 1 gris eller 1 kvart ko = mad til et år..  Arrrh. Min familie og jeg køber gerne en halv gris, når vi får chancen, men der er altså ikke mad til 6 mdr. i sådan en :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:12

Flemming Jensen:

Christian: Der findes allerede flere gode indkøbliste ting på nettet, på mange af fitness/sundheds siderne.

/Flemming

Jaja - men finten skulle være alt alt var samlet - søg blandt xxxx opskrifter, kombiner det med dagligdags indkøb, få info hvilke supermarkeder der har de varer du har på listen på tilbud, få kalorieforbrug for ugeligt forbrug udregnet.

Der skulle selvfølgelig skabe merværdi for mig som forbruger - i forhold til de enkelt elementer der allerede findes.

Mvh.
Christian

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:28

6000 kr, det er sgu alligevel en god sjat at spare om året, så rigtig godt gået med det.

Kan huske da jeg i sin tid studerede og var ludfattig som så mange andre, der tog jeg mig en enkelt tur om ugen (for det meste mandag eller tirsdag) hvor jeg hoppede i bilka og super best - udnyttede de gode tilbud og købte ind til hele ugen. Det gav da en 3-400 kr mere om måneden - så det kan helt klart betale sig at tænke lidt frem. At jeg så øsede de sparede penge væk på byture i weekenden, er en helt anden sag :)

Fra Hedensted
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:53
Hej Et sådan site er allerede lanceret for flere år siden. Tjek www.madopskrifter.nu, både på iPad/iPhone og Android. Her er der alle de funktioner du beskriver. Er der slet ingen herinde der "Googler" om noget allerede eksistere? Ang. Rema1000, så virker deres side ikke. Du får blot en liste opskrifter, men skal stadig selv bruge tid på at beregne den samlede indkøbsliste.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)