Hej alle Vil lige fortælle om en lille historie fra det virkelig liv. Vi (kæresten og jeg) satte os ned for et år siden i starten af januar og overvejede vores forbrug + vægt :-) Vi synes der blev brugt for mange penge på mad og startede med, at lave en madplan hver uge til indkøb. Hver søndag planlagde vi næste uges madplan og indkøb + en aftensmad madplan til hver aften i ugen. Købte alle varerne ind mandag! Det har bevirket følgende : Vi sparede kr. 6000,- sidste år 2 personer! (alle impuls købene forsvandt, da vi har en indkøbs seddel med) Jeg har tabt mig 20 kg sidste år. Der var også lidt at give af :-) Vi spiser stadig ude på restaurant, når vi f.eks. er i biografen og til f.eks. jul får den også fuld gas :-) Men i hverdagen kan man virkelig rykke meget, ved blot at planlægge og undgå impuls slik m.m. Måske til inspiration derude i denne tid........ Mvh Kim www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet |
www.opretgratis.dk:Hej alle
Vil lige fortælle om en lille historie fra det virkelig liv. Vi (kæresten og jeg) satte os ned for et år siden i starten af januar og overvejede vores forbrug + vægt :-)
Vi synes der blev brugt for mange penge på mad og startede med, at lave en madplan hver uge til indkøb. Hver søndag planlagde vi næste uges madplan og indkøb + en aftensmad madplan til hver aften i ugen.
Købte alle varerne ind mandag! Det har bevirket følgende :
Vi sparede kr. 6000,- sidste år 2 personer! (alle impuls købene forsvandt, da vi har en indkøbs seddel med)
Jeg har tabt mig 20 kg sidste år. Der var også lidt at give af :-)
Vi spiser stadig ude på restaurant, når vi f.eks. er i biografen og til f.eks. jul får den også fuld gas :-) Men i hverdagen kan man virkelig rykke meget, ved blot at planlægge og undgå impuls slik m.m.
Måske til inspiration derude i denne tid........
Mvh Kim
www.opretgratis.dk gratis annoncering på nettet
Super flot vægttab først og fremmest. Tillykke med det.
Dernæst super flot at I har kunnet spare 6000kr. på et år. Det er da helt suverænt.
Jeg må sige, at min familie og jeg, bruger samme princip, men jeg aner ikke hvor meget vi har sparet, jeg kan bare se at det virker :)
/Flemming