Prøv en Google søgning på Papbæger, så har du vist rigeligt at se på, på siderne 1 og 2.
Hvis dit behov er til kaffe, kan du måske lære lidt af Cafax, Merrild samt Piazza d`Oro, som alle har et kæmpe udvalg. Nogle af virksomhederne må også kunne vejlede dig omkring trykmetode m.m. Ellers er der flere her på Amino, som arbejder indenfor kaffebranchen & cafe´er og lign.
Undskyld for at hive den her gamle, gamle tråd frem. Men jeg leder efter nogle cafe ejere eller andre som måske kunne være interesseret i kopper med tryk på? Vi kan levere helt ned til 1000 stk med tryk i 1-2 farver.
jeg skal lige forhøre mig medhensyn til bløde plast bægre.
Men medhensyn til Kræmmerhuse skal disse trykkes med en anden trykmetode end glassene, så der skal jeg have fat i et andet firma - men undersøger lige om det er noget der kan lade sig gøre :)
Den eneste forskel er den farve man trykker med. Og tager man fx PP bæger, så skal de corona/flamme behandles.
Og tager man almindelige plastbærer, så skal man passe på med opløsningsmidlerne i farverne, da de hurtigt opløser plasten, og en polystyren fortynder, ville være at fortrække.
På papir, kan man bruge alle farver, selvom man tit bruger en speciel, når det skal være flot, da man sikre sig at den "står" bedre.
Undskyld for at hive den her gamle, gamle tråd frem. Men jeg leder efter nogle cafe ejere eller andre som måske kunne være interesseret i kopper med tryk på? Vi kan levere helt ned til 1000 stk med tryk i 1-2 farver.