Hejsa. :) Jeg er 29 år og under uddannelse som webintegrator, hvor jeg bliver færdig til april. Dog har jeg ikke været så heldig at finde en praktikplads i nærheden af min bopæl eller inden for fornuftig kørelejlighed. Min praktikperiode starter i morgen mandag og er løbende 4 uger. Derfor skal jeg have fundet et projekt, som jeg kan arbejde på når jeg alligevel skal være i skolen, og her kommer du ind i billedet. Jeg tilbyder en heldig person, en helt gratis hjemmeside lavet i ASP.NET, C# og om nødvendigt en tilhørende SQL database.
Der er dog enkelte krav til dig og projektet: 1. Vi skal skrive en kontrakt, hvori jeg udlover dig en helt gratis hjemmeside, som bygges i højest 4 uger. Bliver den ikke færdig til tiden, er det derfor ikke min opgave at lave den færdig. (Dog gør jeg det sikkert alligevel, men det ovenstående skal stå i kontrakten) 2. Projektet skal ikke være kæmpestort. Dvs. at du ikke skal kontakte mig, hvis du forventer at få bygget en hel auktionsside, CMS-system eller andet voldsomt. Jeg laver dog næsten hvad som helst som du kan tænke på, så længe det er inden for rimelighedens grænser. Jeg tillader mig at afvise enhver opgave, som jeg mener er urimelig inden for 4 ugers arbejde. 3. Projektet laves i ASP.NET, C#, muligvis Javascript og SQL. Derfor er din egen pligt at have webhotel som understøtter dette (Som f.eks. SurfTown). Jeg kan sagtens sætte det hele op for dig, men jeg betaler ikke for webhotel eller domæne.
Du kan sende mig en email med detaljer om hvad dit projekt går ud på, hvad du ønsker fra mig, og hvornår det skal være færdigt, og så vil jeg melde tilbage til dig. Under hele forløbet vil jeg kontakte dig og bede om dine meninger, ønsker og forventninger, så du kan få præcis det, du gerne vil have. :) Jeg laver desuden et design, men da jeg er koder og ikke designer, kan jeg ikke love Flash grafik osv. Mvh. Christian |
Er der slet ingen, som kunne tænke sig at få lavet en gratis hjemmeside?