Hejsa Amino'r. Har snart haft www.cueshop.dk i 3 år, og det går bedre år efter år. Sider har fået en overhaling designmæssigt, den er opbygget på en Dandomainshop med et par specialudviklede moduler oveni.
Mvh Kim Raufort |
Hej Kim! :-)
Fedt at høre, at det går bedre for hvert år. Det er jo ligesom det skal være.
Jeg har en masse gode råd til din wwbshop, her kommer de. Brug dem du kan! :)
- Lav en ny titel til forsiden - den kan blive meget bedre. Både så du ligger bedre rent SEO-mæssigt og så flere klikker på den
- Dankortlogoerne er ret store, og ser lidt malplacerede ud. Kan du ikke gøre dem mindre?
- 'Mere info'-knappen ville jeg overveje at lave en lyseblå. Rød sender mig et advarselssignal.
- Kan du evt. lave billederne i samme størrelse? Når jeg er indenunder et produkt og ser relaterede produkter, så hopper de frem og tilbage fordi størrelsen er forskellig. Nogle gange går billedet endda over teksten, og det ser dumt ud.
- Der er en stavefejl 'Relavante produkter', ret til 'Andre købte også disse produkter:'
- Smid et link i din signatur, hjælper dig SEO-mæssigt :)
- Din søgeform er ret utydelig fordi det hvide lige som går ind i det andet. Kan du ikke få lavet en boks omkring den? Rigtig mange vil gerne søge, så lad dem da :)
- Hvis jeg søger på noget, hvor der ingen resultater er, så vis gerne tilbud
- Den side med 'Bliv partner', læste jeg lige igennem. Den er ikke særlig god, da et link fra A -> B + B -> A, ikke betyder noget. Derudover ser det også uproffesionelt ud.
- Super gode guides du har lavet! Hvis jeg var dig ville jeg udvide med en større artikeldatabase om billiard. 1. Det er god service. 2. Du kan lave mersalg. 3. Du kan hive flere besøg ind fra Google.
- Hvem står bag Cueshop? Det er jo nogle små dyre ting, så det ville være super godt med en side, der hed 'Om Cueshop' med billede af dig, beskrivelse osv.
- Få dig en Facebookside, og hvis du har det, så gør opmærksom på den!
- Nyhedsbrev? :-) Gør opmærksom på det. Lav evt. en guide med '10 gode tips til at blive bedre til billiard', tilmeld dig nyhedsbrevet!
- Er Land relevant i købsprocessen?
- Slet gerne enten 'Rabatkode' eller 'Notat'. Hver gang jeg ser rabatkode på en webshop, så googler jeg det. Da jeg google din shops navn + rabatkode, fik jeg 25 % rabat. Her kan du altså miste meget omsætning!
- Vis gerne i kurven at levering koster 75 kroner - ville være rart at vide!
- Har du ikke fri fragt over XXX kroner?
- De relevante produkter du har i kurven, kan man ikke ligge dem i kurven med det samme? Kunne forestille mig at nogle af tingene var lige til. Billiardkridt eller hvad de hedder :-)
- Få sat en kanal op i Analytics, så du kan se hvor folk falder fra i købsprocessen. Det er jo nogle store ordre, så 1 % forbedring kan betyde en del!
- Jeg ville fjerne kategorier, og alt udenom liggende i købsprocessen. Det gør at mange måske klikker ud, og så kommer de muligvis ikke tilbage.
Det var diverse råd - håber du kan bruge dem! :-)
Sig til, hvis der er andet jeg kan hjælpe med.