Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en revisor der er BILLIG til at lave alle regnskaber for et ApS - findes det?

Vedkommende skal kunne lave regnskaberne med "tanke" for at, er der spørgsmål, så ringer man og spørger, istedet for bare at bogføre det...

Det er et helt ny stiftet selskab, og tingene skal være i orden fra starten af.

Der vil være ca. 1000 bilag årligt +/-

Den revisor jeg søger er en der kan finde ud af at lave regnskaberne så man ikke skal have problemer med SKAT osv. bare fordi virksomheden vil køre markeder, messer o.lign. men da pengene IKKE er store så SKAL det være en absolut BILLIG revisor - også er en venlig, imødekommende og rar person klart at foretrække ;-)

Det skal være en der får lavet tingene til tiden og som har styr på ALT...

Mon denne findes?!?

På forhånd tak for hjælpen og Godt nytår!

Mvh

Pia

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pia.

Tror du selv på at du kan få en kompetent rådgivning af en revisor der skal stå parat så snart du ringer til markedets laveste pris?

Heldigvis er det langt hen ad vejen, således i Danmark at pris og kvalitet følges ad.

Hellere betale lidt for meget, end at betale for lidt og få ingenting.

hvis du betaler lidt for meget er det eneste du mister lidt penge.

Hvis du betaler for lidt, risiker du at få en vare/rådgivning der ikke dur, og dermed en skatteregning der bliver meget dyrere i det lange løb.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Prøv at bede Peter-Revisor om et tilbud. Såvel fagligt som menneskeligt er han nok den revisor på Amino, som bedst opfylder dine krav.

/Henrik

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:57

Nu har jeg ikke sat nogen pris på hvad jeg mener BILLIGT skal være???

-men har sat på hvilke krav jeg har, så må det være op til mig at vurdere hvad selskabet kan betale sammen med en evt. "bydende" revisor.

Så hvad jeg tror og/eller ikke tror, er fuldstændigt uvæsentligt for det er ikke det mit indlæg handler om, men tak for "svaret".

Afslutningsvis vil jeg så lige sige, at vi er nok MANGE der har prøvet at få en MEGET stor regning fra en revisor, og dermed har lært lektien den hårde vej, og måske er det for nogle, "lidt penge man mister" - som du skriver men for andre er det hele firmaets eksistens der er i fare fordi en revisor sender en kæmpe regning.

DERFOR:

-hvis der findes nogle som har gode erfaringer med fornuftige billige revisorer så hører jeg det gerne.

På forhånd TAK

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:42

Hej Pia,

Jeg kan fuldt ud forstå dit indlæg, for der er rigtig mange som bliver negativt overrasket over en revisorregning.

En høj regning fra revisor hænger oftest sammen med, at det materiale man har leveret, har været rigtig skidt. Leverer man derimod en fornuftig bogføring med tilhørende bilag, så er det skam muligt at få en regning i "normalt" niveau.

Jeg vil helt klart anbefale dig at finde en registreret revisor fremfor en statsautoriseret, da sidstnævnte kører med HELT andre uddebiteringssatser.

Men som sagt, den bedste måde at få en lav revisorregning på er at have materialet i orden.

Den del der vedrører bogføring, moms, klargøring til revisor mv. kan vi sagtens hjælpe dig med til en billig penge. Endvidere har vi kendskab til et par billige registrerede revisorer, som kan anbefales.

Hvis du vil vide mere, så send mig en mail på t.larsen@xellencegroup.com.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)