Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter i København

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Steff:

Hvad med at få en kontorplads et sted og på den måde få nogle "kolleger" man kan snakke med i det daglige?

 Held og lykke med det hele Smile

Hejsa Steff,

Jeg har allerede et dejligt kontor :)

M  dfdf

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Kim Raufort:

Jeg har aldrig været med i nogle netværksgrupper der koster penge, men tilmeldte mig JCI, og de ringer mig op om et par dage, så det bliver spændende...

Du er altid velkommen som gæst på vores månedsmøder. Vores afdeling afholder månedsmøde den 3. onsdag i hver måned (hvilket vil sige onsdag d. 19.).

Send mig evt. en PM med din mail adresse, så får jeg en til at kontakte dig :)


Jeg har tilmeldt mig JCI og de ringer mig op om et par dage så ser vi hvad der sker :)

 

Tak!

M  dfdf

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:

Jeg har tilmeldt mig JCI og de ringer mig op om et par dage så ser vi hvad der sker :)

Ok, men hvis du har kontaktet "hovedorganisationen" vil de nok bare henvise dig til et par afdelinger i nærheden af din bopæl (der er et par stykker i Københavnsområdet).

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får også lige en besked fra mig!

 

M  dfdf

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv flyttet fra Århus til Hovedstaden med samme "issue". Dog er jeg blevet rimelig godt integreret herovre efterhånden. Vil med glæde tage dig med til iværksætterarrangenter, som jeg arrangerer i samarbejde med Stardust på Copenhagen School of Business. Der er rigtig mange muligheder for at stifte bekendtskab med andre på samme mentale niveau og det er super hyggeligt. Valby er desuden et kanon sted at starte ud med at bo.

 

Hilsen tidligere Århusbo.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Kure:

Jeg er selv flyttet fra Århus til Hovedstaden med samme "issue". Dog er jeg blevet rimelig godt integreret herovre efterhånden. Vil med glæde tage dig med til iværksætterarrangenter, som jeg arrangerer i samarbejde med Stardust på Copenhagen School of Business. Der er rigtig mange muligheder for at stifte bekendtskab med andre på samme mentale niveau og det er super hyggeligt. Valby er desuden et kanon sted at starte ud med at bo.

 Hilsen tidligere Århusbo.

Super, det vil jeg helt sikkert benytte mig af, lyder spændende!  Du hører fra mig

Jeg er også rigtig glad for at bor her i valby Wink

M  dfdf

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at CSE-lab i KBH vist nok administrerer kontorbygningen Republikken. Det er der jeg selv forsøger at komme ind.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)