Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter i København

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Læser,

Jeg er for nyelig flyttet fra Århus til hovedstaden, nærmere betegnet i Valby!
Det var et 100% karriere move, da jeg fornemmer mulighederne er større herovre :)

Jeg har aldrig haft problemer med at få nyt netværk gennem arbejde/skole når jeg har flyttet rundt omkring.

Men nu er jeg jo blevet selvstændig og er ikke ude blandt mennesker hver dag, jeg fornemmer det kræver en ekstra indsats for at få nogle nye "relavante" bekendtskaber!

Jeg bruger jo meget tid foran pc'n, jeg ejer en webshop og laver konsulent arbejde for andre webshops (seo, salg, markedsføring mm.)

Jeg elsker også at være ude og hygge med musik, kunst, motion, gåture, spil osv...

Er der nogen iværksættere herinde der har prøvet det samme og måske har et par råd eller erfaringer, om hvordan en single iværksætter kommer igang med at få nogle seriøse relationer/networking/venner i storbyen ? Wink

Mvh Kim Raufort / Cueshop.dk

M  dfdf

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:41
Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 19:45

Læste forleden om dette nye site http://www.matchfounders.com/

Ret sjov ide :)

Ellers er du jo nok klar over at du kan udvide dit netværk via. foredrag, messer osv. Men prøv også og brug de sociale medier som facebook, twitter og linkedin :)

God dag..

Jeg skal 100% til messer osv herovre! så den har jeg styr på!  Messerne er ikke helt begyndt endnu og er lidt utålmodig!

Jeg var lidt på udkig efter nogle offline ting jeg ku deltage i. 

Overvejer stærkt at starte en twitter konto, men kan ikk rigtigt tage mig sammen og komme igang!

M  dfdf

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 19:59

M  dfdf

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 02:36

Du kan prøve at gå professionelt til værks og melde dig ind i et netværk :)

Selv er jeg medlem af Junior Chamber International (JCI) i følgende lokal afdeling: http://jciwonderful.dk

Det er ikke specielt rettet imod iværksættere om end der stadig er en del selvstændige med. Det er et utroligt bredt netværk og man kan næsten altid finde en eller to der ved noget om et givent emne.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:29

Hej Kim

Velkommen til den anden side, alias Storbyen :-)

Hvad søger du: Business Netværk? Nogen at hænge ud med ? eller begge dele ?

Jeg har været i flere netværk, hvilket også kan være helt kanont! Det sidste startede for 4-5 år siden! Og dem som klingede vi mødes stadig, men nu er det mere til Social samvær.....tja mest fest :-) Dog bruger vi hinandens kompetancer og muligheder, hvis det er nødvendigt.

Netværk kan man finde mange steder, bare ved at google. Nogle koster penge, de meget professionelle af slagsen osv.

Hvad søger du helt.....? Jeg er altid lydhør for en god ide!

Tilmeldt 23. Sep 08
Skrevet kl. 18:40

Hejsa Rasmus,

Ja det er så'n lidt af hvert!   Jeg har en idé om at ens omgangskreds påvirker en utroligt meget så nogle relavante bekendtskaber kunne måske skubbe karrieren i den rigtige retning!

Nogle business typer/nørder der er klar på at udveksle tips, men også drikke et par tequila'r engang imellem..

Jeg har aldrig været med i nogle netværksgrupper der koster penge, men tilmeldte mig JCI, og de ringer mig op om et par dage, så det bliver spændende...

Men har hr. greve nogle andre forslag er jeg også meget åben!

M  dfdf

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:49

Du er velkommen til at mødes med andre via mig.....sender en PB

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 20:51

Hvad med at få en kontorplads et sted og på den måde få nogle "kolleger" man kan snakke med i det daglige?

Held og lykke med det hele Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 02:53

Kim Raufort:

Jeg har aldrig været med i nogle netværksgrupper der koster penge, men tilmeldte mig JCI, og de ringer mig op om et par dage, så det bliver spændende...

Du er altid velkommen som gæst på vores månedsmøder. Vores afdeling afholder månedsmøde den 3. onsdag i hver måned (hvilket vil sige onsdag d. 19.).

Send mig evt. en PM med din mail adresse, så får jeg en til at kontakte dig :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)