Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal checkout løsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er blevet færdig med mit website www.3dbrilleronline.dk

Mangler lige at rette diverse stavefejl og gramma fejl (især på den engelske version) 

En ting jeg ikke er helt tilfreds med er checkout systemet. Jeg ønsker at have et system hvor kunden bliver på sitet udfylder så mange informationer så muligt inden de bliver viderestillet til PayPal.

Jeg synes ikke at PayPals egen side er særlig brugervenlig, og man får indtrykket af at man skal have bruger for at kunne betale (Den der "I dont have a paypal account" tekst er for utydelig)

Er der nogle gratis scripts jeg kan indsætte? Eller nogle gode betalte i kender.

Jeg har selv kodet siden i HTML/CSS samt designet, men så rækker mine evner heller ikke meget længere. PHP, Javascript, osv, er jeg ikke bekendt med - Ville jeg selv kunne indsætte sådan et script?

Mvh

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:14
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:17
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:59

Peter:

Ved ikke lige med PayPal - men måske du kan bruge løsningen Moneybookers tilbyder - http://www.moneybookers.com/ads/merchant-account/direct-payment-processing/ - De gør det muligt at betale med Dankort. Du skal dog være opmærksom på - at de tilbageholder en vis procentdel af beløbet i et halvt år som sikkerhed.

Har heller ikke hørt så godt om money bookers og deres gebyrer samt tilfælde af refundering.

Har søgt lidt rundt men kan umiddelbart ikke finde noget som nemt kan integreres, må lige søge lidt videre :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)