Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hetzner.de og oprettelse af mailserver

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber nogle af jer der har en dedicated server hos Hetzner.de kan hjælpe mig ldit.

Jeg har en EQ4 server hos dem, men jeg skal kunne sende mails via mit domæne og kunne modtage mails. Men hvordan gør jeg dette.? Skal der opsættes en mailserver på min dedicated windows server? Eller har Hetzner en mailserver man kan bruge ?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:09

har du sögt hjälp hos hetzner ?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 15:10

De hjælper ikke på deres dedicated serveres

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:51

Hej,

Ja, du skal selv sætte en mailserver op. Hvis du ikke ønsker det, skal du enten købe en managed server, eller evt finde nogen der kan levere den service, så du kan sende/modtage igennem dem.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 16:53

Kender du en god mailserver man kan opsætte?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:55
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 17:01

Kan jeg bruge dette til at oprette bruger til xx@mitdomæne.dk

Og til at sende udgående post fra Mitdomæne.dk i form af nyhedsbreve med mere?

Undskyld mine mange spørgsmål, men har ikke rigtig set google apps som en udvej, men måske er det

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:03

Ja det kan du, der er på web, google api, imap og pop3 adgang til dine ind og udgående mails på dit eget domæne: http://www.google.com/apps/intl/en/business/gmail.html

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:07

Hej,

Nej. Jeg kender ikke dine evner, dine behov og jeg har ikke rigtig nogen føling med Windows software. Umiddelbart tror jeg du burde satse på at få andre til at klare det for dig.

Mailserver opsætning kan være en tidsrøver, hvis man er helt grøn. Men hvis du har masser af tid, så er det jo bare at gå i krig med dokumentationen på mailsoftwaren. Og hvis du ikke aner hvad du skal vælge, må du bruge nettet til at se hvilke der er relevante for dig - og så selv sammenligne dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

Jeg er enig med overstående og Google er en god løsning! Meget god!

Men hvis du alligevel prøve, kan du prøve HMAILSERVER, mener stadig den er gratis og god :-)

Du må ikke hænge mig op på det, men mener faktisk jeg har læst et sted at Amino også bruger den?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)