Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CO2 på mlm - nogen kommentarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen kommentarer til dette firma og dets produkter ?

http://www.carboncentralnetwork.com/

Jeg vil gerne have større forståelse for nedenstående spørgsmål.

CO2 - som handelsvare - hvem er kundegrupper, hvad er grundlaget for at købe, tror i på at dette bliver en fremtidig vare industrien sælger med f.eks. biler, lastbiler, tog, mm....?

Mvh Morten

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:03

Hej Morten

Er jo nærmest helt i tvivl om hvad man skal svare her. For hvad er fremtiden...Og kundegrundlag...som jeg ser det lige pt. så nøjes jeg blot med at trække på smilebåndet.

Du burde måske se Tim Sales "Brilliant Compensation", for hvis man er i tvivl om kundegrundlag, markedsgrundlag m.m. så vil jeg mene man måske burde kigge bredt. Og en ting jeg syntes der mangler - udfra hvad jeg kan se, er at det skal være simpelt.

Mvh. Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:19

Jeg tror at det der handles er CO2 kvoter.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:59

Dem der er bag den side - har tidligere arbejde " meget " med WGI, ædelsten på mlm og GII  - så er det på plads.

Der er forskel på Co2 kvoter og deres kan ikke sælges på en børs - du skal finde en køber, eller hænge dem på på væggen som en god gerning.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:41

Peter Alexander:

Dem der er bag den side - har tidligere arbejde " meget " med WGI, ædelsten på mlm og GII  - så er det på plads.

Nu er det jo ikke pænt at træde mere i det - men vi ved jo alle hvordan det gik med såvel WGI som GII... og det var godt lumpent inden og mens det var igang ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)