Er der nogen der arbejder på netværk i relation til Femeren Bælt projekt ?
Der er oprettet et sekretariat og afsat et to cifret mio. kr. beløb til virksomheder for at gøre netværksvirksomhederne klar til opgaver i denne anledning.
Jeg arbejder pt. for en jernindustriel virksomhed og vi er med i Vestsjællands netværk der er etableret via erhvervsudvalget.
Der bliver mange forskellige opgaver og efterspørgsler som kan være interessante for mange virksomheder – er din en af dem ?
Tak for dine hurtige svar - ja jeg søger kontakt med virksomheder med potentiale til disse opgaver - ikke som ene leverandør men i samarbjede med andre - og projekt femeren er et sådant. Der er afsat et stort mio. kr. beløb til udvikling af virksomheder der er potentielle leverandører til den salgs opgavr.
Poul W. Jensen er tilmedelt og deltager derfor i info. møder med mange virksomheder - og det burde fører til aftaler om samarbejde på mange andre områder - så kom med her hvis du har noget der kan løse den slags opgaver.
Det lyder jo spændende! Jeg skal vidst lige læse lidt mere om det og, hvilken slags firmaer der refereres til.... Men det link som du har sat på, beskriver vel dette.
Når jeg har defineret den "slags opgaver", så ved jeg også om jeg kan bidrage :-)