Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af tøj..??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg er ved at starte et tøj mærke med en kammerat,

Vi har nu 5 designs og vil gerne have lidt T-shirts hjem, se hvad folk siger til stilen- kvaliteten osv..

Nu mangler vi bare et godt sted at købe det fra, vi leder efter et sted hvor vi selv kan ændre lidt på t-shirten, (så det ikke bare bliver den traditionelle t-shirt) de skal kunne lave mærket i nakken med vores logo, og selvfølgelig kunne påføre vores tryk.. vi har ikke brug for mere end 100-200 t-shirt i første sending (i alt, IKKE pr. design)

Nogen der kender et firma der kan klare den sag? uden det bliver et sted som www.spreadshirt.dk, hvor mulighederne ikke er tilstrækkelige..

Håber i kan hjælpe Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:42

At special producere 100-200 tshirts er utopi. Bare opstartsomkostningerne mm vil dræbe hele projektet!

Når det kun er så få tshirts, så tag fat i et lokalt trykkeri... Godt nok er prisen højere end f.eks Kina eller Asien, men I spare så meget tid, besvær, hovedpine, fejl, bøvl mm...
Og så kan det lokale trykkeri snakke dansk, og I undgår dermed også sprog problemer...

Når I kan producere over 1000-2000 stk, så kan I begynde at overveje Asien eller andre steder i den store verden, men ikke før! Det kan ganske enkelt ik svare sig!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:57

Hej,

20-40stk pr design er ganske rigtigt lige i underkanten til at Østen leverandører vil være interesseret i en sådan ordre, det vil blive ganske voldsomt dyrt.

Jeg er ikke helt enig med Fashion-Seller ang antallet, det vil kunne svare sig i flere lande at starte en produktion når I rammer 5-600 stk pr style og så kan producere 2-3 styles samtidigt.

Indtil da vil det billigste være at få dem produceret i DK.

Der er flere trykkerier der kan løse opgaven uden at I nødvendigvis skal have deres labels i den færdige vare, men i stedet kan have en neutral. Alternativt så få trykt jeres logo osv indeni selve t-shirten og klip den label af der sidder der.

Personligt har jeg altid syntes det er lidt af en fallit-erklæring hvis man vil starte et brand og så leverer varerne med et tekstiltrykkeris labels i, så er det reelt bedre at betragte forretningen som en opstartsinvestering og sælge til ingen eller negativ fortjeneste og få banket et kundeunderlag op ASAP så produktionen kan flyttes så I kan tjene penge derefter. Forbrugerne er altså ikke så dumme endda, og de kender godt priserne på T-shirts.....et fedt print er seævfølgelig også noget værd - men de kigger alle på kvaliteten af varerne og kender faktisk de fleste tekstilbrands i dag. Det er jo en nitte at levere et fedt priunt på den samme tee som de købte på sidste års Roskilde Festival f.eks. når du så vil have dobbelt pris :)

Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:31

Morten Nielsen:

Jeg er ikke helt enig med Fashion-Seller ang antallet, det vil kunne svare sig i flere lande at starte en produktion når I rammer 5-600 stk pr style og så kan producere 2-3 styles samtidigt.

Du mener, at produktion af special designede tshirts kan betale sig i mængder af 5-600 stk? Altså ik tshirts med print, men direkte produktion efter eget design?

Morten Nielsen:

Personligt har jeg altid syntes det er lidt af en fallit-erklæring hvis man vil starte et brand og så leverer varerne med et tekstiltrykkeris labels i, så er det reelt bedre at betragte forretningen som en opstartsinvestering og sælge til ingen eller negativ fortjeneste og få banket et kundeunderlag op ASAP så produktionen kan flyttes så I kan tjene penge derefter. Forbrugerne er altså ikke så dumme endda, og de kender godt priserne på T-shirts.....et fedt print er seævfølgelig også noget værd - men de kigger alle på kvaliteten af varerne og kender faktisk de fleste tekstilbrands i dag. Det er jo en nitte at levere et fedt priunt på den samme tee som de købte på sidste års Roskilde Festival f.eks. når du så vil have dobbelt pris :)

Nu ved jeg ik hvilke trykkerier, som du benytter, men alle vi har brugt igennem tiden, har enten arrangeret egne labels eller de har printet en "label" i nakken...
Så det er vel næppe et problem...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:40

Hej Fashion-Seller,

Jeg ved ikke hvordan man quoter.

Ja, jeg mener man kan starte produktion af 5-600pcs/style hvis der er flere styles med samme afskibning. Grunden til at der helst skal være flere styles samtidigt er af hensyn til de danske omkostninger der løber på i forbindelse med fragt, indfortoldning osv., i produktionslandet er der ikke problemer.

Angående labels - det kan fint tænkes at de trykkerier du har anvendt har ydet denne service. Det er ikke alle der gør det, hvorfor jeg fandt det nødvendigt at gøre opmærksom på en problemstilling en ny person indenfor tekstil kunne løbe ind i. Hvad andre personer i forummet gør kender han/hun jo absolut intet til - vel?

Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:52

Morten Nielsen:

Jeg ved ikke hvordan man quoter.

Tryk først SVAR på det indlæg, som du vil quote fra. Derefter CITER, som der står helt i bunden af indlægget (nederste linie i den grå box)...

Morten Nielsen:

Ja, jeg mener man kan starte produktion af 5-600pcs/style hvis der er flere styles med samme afskibning. Grunden til at der helst skal være flere styles samtidigt er af hensyn til de danske omkostninger der løber på i forbindelse med fragt, indfortoldning osv., i produktionslandet er der ikke problemer.

Okay så lærte jeg da os lidt nyt idag ;D

Morten Nielsen:

Angående labels - det kan fint tænkes at de trykkerier du har anvendt har ydet denne service. Det er ikke alle der gør det, hvorfor jeg fandt det nødvendigt at gøre opmærksom på en problemstilling en ny person indenfor tekstil kunne løbe ind i. Hvad andre personer i forummet gør kender han/hun jo absolut intet til - vel?

Det er self rigtig, men jeg troede bare at alle trykkerier tilbød det, da det giver extra $$$ ;D

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:30

Hej i to,

Tak for hjælpen, jeg fandt frem til et lokalt tøj mærke som valgte at hjælpe..

Der kunne vi købe 20 shirts pr. style, til en rimelig pris :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)