Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig her og giv feedback - ideer og forslag accepteres også ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere!

Jeg er ejeren af hjemmesiden JokeJoke.dk som er lavet med det formål at skabe et sted på internettet hvor alle de gode jokes er samlet. Vi har i de seneste dage udvidet med både spil, såvel som synsbedrag. Inden længe kommer der også Filmklip, billeder, netradio m.m på hjemmesiden.

Men jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg skal dels høre jer om hvad i synes om hjemmesiden, og dertil også hvad der kan gøres bedre. Ideer til ting der skal på siden, er altid velkomne.Vil også gerne spørge om nogle her inde, vil have interesse i at sponsere en meget lille konkurrence som skal løbe på jokejoke.dk. Det kunne være alt fra 10 kroner til din webbutik til et gavekort eller et usb stik. Til gælgæld får du et link på jokejoke samt et gratis fremhævet link på linkcentralen.dk. Linket på linkcentralen vil være fremhævet i 1 år, hvilket har en værdi af omkring 50 kroner. Linkcentralen er et stort linkkatalog/linkportal med mange gode links.

Ser mere end meget, frem til jeres svar og feedback, og måske også en eller flere sponsore

 

 

.

Fra Holstebro
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå, at du starter med at fjerne det javascript fra din hjemmeside, som får mit antivirusprogram til at gå i selvsving og slå alarm om trojanske heste.

Jeg får den her alarm fra McAfee:
http://vil.nai.com/vil/content/v_153380.htm

Og ja, jeg ved godt, at det kan være en "falsk positiv", men det er nok lidt for store krav at stille til kunderne, at de skal ignorere alarmer fra antivirusprogrammet, når de besøger din hjemmeside.

Venlig hilsen

Thomas Maxe

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Thomas.
Jeg har ikke så meget forstand på dette, men det lyder som noget jeg skal have snakket med en programmør om. Jeg mener nemlig ikke jeg har noget javascript på min hjemmeside som kan udløse en alarm.

Har du nogle ide om hvad dette kan være? 

.

Fra Holstebro
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvor hunden ligger begravet.
Det kræver nok større tekniske talenter end mine.
Mon ikke det er i et eller andet plug-in, f.eks. noget til statistik?

Vh.

Thomas Maxe

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget bruger jeg ikke :(

Kan kun komme i tanke om 2 javascript på min side.
Analytics, samt mit ur i toppen 

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

historier ok .Smile

Husk del teksten op , der er ingen linje skrift eller overskrifter der deler lidt teksten  op , det er godt nok svær tekst at læse og for alle går det lidt længere tid så at læse din tekst

husk ordblind og gammel mennesker skal man også tænke på , de har endnu svære, ved at læse teksten når der ingen mellemrum er i teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Går ud fra det er forsiden du taler om :)
Planen er i fremtiden at få en "læs op" knap :)
Men budgettet er ikke til dette endnu 

.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)